Moja amerykańska Tosia
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Moja amerykańska Tosia
Ewentualnie niech pierwsza właścicielka odczepi VIN z swojego konta.
O ile masz do niej namiary.
O ile masz do niej namiary.
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Moja amerykańska Tosia
Gorzej, jeśli szkoda całkowita w USA, wtedy może już nie być go w ewidencji. A u nich całkowita jest bardzo często.
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Moja amerykańska Tosia
@RedDevil dane mam jej, ale to ostateczność bo gdzieś na fb lub Twitterze musiałbym pisać
@Krisman nie było szkody całkowitej, byłoby to wpisane w dokumenty, dlatego też wybieram się do serwisu, żeby sprawdzić czy da rade wznowić gwarancję bo Hyundai Polska mi napisało, że nie ma możliwości tylko jak była szkoda całkowita
@Krisman nie było szkody całkowitej, byłoby to wpisane w dokumenty, dlatego też wybieram się do serwisu, żeby sprawdzić czy da rade wznowić gwarancję bo Hyundai Polska mi napisało, że nie ma możliwości tylko jak była szkoda całkowita
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Moja amerykańska Tosia
Ale warunkiem wznowienia gwarancji w przypadku szkody, jest naprawa w ASO przy użyciu części OE, i tu chyba pies pogrzebany.
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Moja amerykańska Tosia
To przypominam raz jeszcze maila otrzymanego od Hyundai PolskaDziękujemy bardzo za Pana zgłoszenie.
W odpowiedzi na Pana pytanie pragniemy poinformować, że Gwarantem samochodu sprowadzonego z zagranicy jest dystrybutor kraju pochodzenia, w związku z czym samochód objęty jest gwarancją wówczas udzielaną przez dystrybutora. Zapisy w Książce Gwarancyjnej mogą się różnić w zależności od kraju pochodzenia samochodu. Gwarancja na samochody Hyundai obowiązuje przez cały okres, na jaki została udzielona przez Gwaranta. Wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, kiedy samochód uległ kasacji i ubezpieczyciel orzekł szkodę całkowitą. Gwarancja obejmuje swoim zakresem pojazd i jest niezależna od zmiany właściciela, w związku z czym podlega przeniesieniu na kolejnego właściciela.
Oczywiście Autoryzowane Serwisy na terenie Polski oferują wykonanie przeglądów gwarancyjnych, a także ewentualnych napraw gwarancyjnych. Naprawy zostaną wykonane po uprzednim potwierdzeniu uprawnień gwarancyjnych u Gwaranta.
Pragniemy jednak zaznaczyć, że Autoryzowane Serwisy w Stanach Zjednoczonych korzystają z innych systemów diagnostycznych niż te stosowane w Europie, w związku z czym Autoryzowane Stacje Obsługi mogą nie mieć możliwości poprawnej diagnozy pojazdu.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Z poważaniem,
Zespół Centrum Obsługi Klienta Hyundai Motor Poland
Nic nie wspominają o konieczności naprawy w serwisie, a części wszystkie są oryginalne
Zobaczymy, spróbować nic nie kosztuje, najwyżej sie przejadę i wrócę
Właśnie widzę, że Hyundai trochę rozpędził sie z tymi systemami diagnostycznymi. Moj fachowiec dolewał benzynę i oczywiście nie przeczytał, że dokręcić korek na jeden klik tylko zrobił to na sile. Oczywiście włączył sie błąd silnika wspominany na tym korku. Nie miałem, żadnego serwisu Hyundaia w pobliżu wiec w tym samym miejscu, w którym sprawdzałem geometrię poprosiłem o diagnozę komputerową. Pan wziął komputer, podłączył i po 3 minutach przeczytał mi co to za błąd (po polsku oczywiście) a następnie go skasował. Błąd sie już nie pojawił
Dodam, że nie byli to specjaliści od Hyundaia, przyjechałem do nich na tą geometrię a okazało się, że mają komputer, wiec co szkodziło spróbować
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Moja amerykańska Tosia
Odpowiedź jest zależna od sposobu zadnego pytania
"Jednocześnie, bezpłatne naprawy gwarancyjne samochodu mogą być wykonywane tylko w ASO. Oznacza to, że wszystkie awarie podzespołów objętych gwarancją należy zgłaszać do autoryzowanego serwisu."
"W przypadku stwierdzenia usterki lub niesprawności pojazdu,
Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt
w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai."
"4.4. Defektów oraz wszelkich konsekwencji spowodowanych:
• nieprzestrzeganiem wykonywania okresowych przeglądów,
włączając w to obsługę codzienną, zgodnie z Instrukcją Obsługi
Samochodu, Kartą Informacyjną Obsługi Serwisowej i Książką
Gwarancyjną,
• użyciem innych niż oryginalne części zamiennych, akcesoriów
oraz innych niż zalecane płynów eksploatacyjnych,
• wypadkami, nieodpowiednią konserwacją, samowolnymi zmianami
i modyfikacjami,
• użytkowaniem pojazdu niezgodnie z Instrukcją Obsługi
Samochodu,
• użytkowaniem pojazdu obciążonego masą większą niż
dopuszczalna,
• naprawami i usługami poza Autoryzowaną Stacją Obsługi
Hyundai."
Tu masz książkę PL
https://www.google.pl/url?sa=t&source=w ... mLjpAgtEiT
"Jednocześnie, bezpłatne naprawy gwarancyjne samochodu mogą być wykonywane tylko w ASO. Oznacza to, że wszystkie awarie podzespołów objętych gwarancją należy zgłaszać do autoryzowanego serwisu."
"W przypadku stwierdzenia usterki lub niesprawności pojazdu,
Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt
w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai."
"4.4. Defektów oraz wszelkich konsekwencji spowodowanych:
• nieprzestrzeganiem wykonywania okresowych przeglądów,
włączając w to obsługę codzienną, zgodnie z Instrukcją Obsługi
Samochodu, Kartą Informacyjną Obsługi Serwisowej i Książką
Gwarancyjną,
• użyciem innych niż oryginalne części zamiennych, akcesoriów
oraz innych niż zalecane płynów eksploatacyjnych,
• wypadkami, nieodpowiednią konserwacją, samowolnymi zmianami
i modyfikacjami,
• użytkowaniem pojazdu niezgodnie z Instrukcją Obsługi
Samochodu,
• użytkowaniem pojazdu obciążonego masą większą niż
dopuszczalna,
• naprawami i usługami poza Autoryzowaną Stacją Obsługi
Hyundai."
Tu masz książkę PL
https://www.google.pl/url?sa=t&source=w ... mLjpAgtEiT
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Moja amerykańska Tosia
zobaczymy, przejadę się i zapytam
I tak muszę wpaść do nich zapytać o to czy wszystkie akcje serwisowe były wykonane, podobno jak nie to chętnie to robią nie ma co się dziwić kaska od producenta wpada do wykonawcy
I tak muszę wpaść do nich zapytać o to czy wszystkie akcje serwisowe były wykonane, podobno jak nie to chętnie to robią nie ma co się dziwić kaska od producenta wpada do wykonawcy
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Moja amerykańska Tosia
Mała aktualizacja
Z pomocą przemiłego Portorykańczyka (który przesłał mi odpowiedni plik) udało mi się zaktualizować nawigację i teraz posiadam już android auto
Testowałem tylko chwilę, ale wydaje mi się, że nie będę musiał przerabiać nawigacji, będę jeździł na Google maps
Czemu akurat Portorykańczyk? Okazało się, że ich Tucsony są takie same jak te przeznaczone na rynek amerykański przez co mogą je rejestrować na stronie hyundaiUSA. Pan 2 lata temu zostawił do siebie kontakt na amerykańskim forum hyundaia i tak do niego dotarłem
Grzebiąc po tych forach dowiedziałem się, że w Tucsonach było montowanych kilka rodzajów stacji. Na Europe wychodziły nawigacje na Windowsie, amerykańskie, kanadyjskie i te oferowane w Zjednoczonych Emiratach Arabskich były na Androidzie, podobno jeszcze inne cuda były oferowane na Chiny
Został tylko problem tego, że radio nie wyszukuje parzystych częstotliwości FM bo w stanach są tylko nieparzyste, ale i tak sporo łapie więc chyba do momentu, aż ktoś w Polsce porządnie ogarnie temat przeróbki navi nie będę się tym przejmował
Z pomocą przemiłego Portorykańczyka (który przesłał mi odpowiedni plik) udało mi się zaktualizować nawigację i teraz posiadam już android auto
Testowałem tylko chwilę, ale wydaje mi się, że nie będę musiał przerabiać nawigacji, będę jeździł na Google maps
Czemu akurat Portorykańczyk? Okazało się, że ich Tucsony są takie same jak te przeznaczone na rynek amerykański przez co mogą je rejestrować na stronie hyundaiUSA. Pan 2 lata temu zostawił do siebie kontakt na amerykańskim forum hyundaia i tak do niego dotarłem
Grzebiąc po tych forach dowiedziałem się, że w Tucsonach było montowanych kilka rodzajów stacji. Na Europe wychodziły nawigacje na Windowsie, amerykańskie, kanadyjskie i te oferowane w Zjednoczonych Emiratach Arabskich były na Androidzie, podobno jeszcze inne cuda były oferowane na Chiny
Został tylko problem tego, że radio nie wyszukuje parzystych częstotliwości FM bo w stanach są tylko nieparzyste, ale i tak sporo łapie więc chyba do momentu, aż ktoś w Polsce porządnie ogarnie temat przeróbki navi nie będę się tym przejmował
- Załączniki
-
- 37520373_1874580442562959_7277142864058908672_n.jpg (831.82 KiB) Przejrzano 5466 razy
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Moja amerykańska Tosia
Masz AA to super.
Osobiście wolałbym takie rozwiązanie niż to wbudowane w navi.
Osobiście wolałbym takie rozwiązanie niż to wbudowane w navi.
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Moja amerykańska Tosia
Wydaje mi się, że będzie chodzić całkiem sprawnie
Po szybki teście udało mi się sprawdzić, że pani Google mówi do mnie po Polsku, rozumie polskie komendy, ładnie przeszukuje kontakty telefonu i wybiera numery
Śmieszne było tylko to wyciszanie muzyki z przodu samochodu gdy nawigacja dawała wskazówki, ale pewnie można to poprzestawiać
Po szybki teście udało mi się sprawdzić, że pani Google mówi do mnie po Polsku, rozumie polskie komendy, ładnie przeszukuje kontakty telefonu i wybiera numery
Śmieszne było tylko to wyciszanie muzyki z przodu samochodu gdy nawigacja dawała wskazówki, ale pewnie można to poprzestawiać