7DCT w 1,6TGdi
- wojto89
- Posty: 1509
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Z tego co kiedyś porównywaliśmy odnośnie spalania to tak jest jak piszesz
GDI i T-GDI potrafi wypić w mieście i 12 litrów, a w trasie i jednym i drugim da się jechać oszczędnie...
Sam w swoim T-GDI wielokrotnie na trasie miewałem spalanie na poziomie 7 litrów
GDI i T-GDI potrafi wypić w mieście i 12 litrów, a w trasie i jednym i drugim da się jechać oszczędnie...
Sam w swoim T-GDI wielokrotnie na trasie miewałem spalanie na poziomie 7 litrów
- Destroyed22
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 sie 2020, 9:16
- Auto: 1.6 GDI STYLE
- kolor: BIAŁY
Re: 7DCT w 1,6TGdi
No dobra ale patrząc na moje jazdy czyli większość po mieście + dojazd do pracy 10km w jedną stronę to chyba jednak GDI będzie bardziej odpowiedni
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Z tego co piszesz to przy tak małym przebiegu zabijesz turbinę .
- wojto89
- Posty: 1509
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Czemu miałby zabić turbinę? Wiadomo, że jak coś jest w aucie to musi pracować inaczej większe ryzyko uszkodzenia, przy dynamicznej jeździe nawet po mieście i na małych odcinkach turbina dostaje normalne smarowanie.
Małe odcinki szkodzą bardziej DPFom i GPFom bo nie ma czasu na wypalenie...
Małe odcinki szkodzą bardziej DPFom i GPFom bo nie ma czasu na wypalenie...
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Mi w Szczecinie + dojazdy do pracy 13km w jedną stronę po mieście ale nie w szczycie , wychodziło 8l na 100
Do 10 nigdy nawet się nie zbliżyłem
Do 10 nigdy nawet się nie zbliżyłem
- Destroyed22
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 sie 2020, 9:16
- Auto: 1.6 GDI STYLE
- kolor: BIAŁY
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Czyli nie ma tragedii o jakiej słyszę , że gdi to minimum 10l/100 bo trzeba wysoko kręcić żeby rozpędzić taką budę
Re: 7DCT w 1,6TGdi
GDi można spokojnie zejść bliżej 7 po mieście.
Fakt, że gdy potrzeba przyspieszyć, to trzeba zredukować bieg.
Bo normalnie, to już przy 70 km/h jedzie na 6.
Fakt, że gdy potrzeba przyspieszyć, to trzeba zredukować bieg.
Bo normalnie, to już przy 70 km/h jedzie na 6.
- Ato
- Administrator
- Posty: 453
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:26
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 1,6 T-GDi 7DCT 4WD
- kolor: white sand
- Kontakt:
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Co do automatu to oba tucsony około 50 tys km i na ten moment oba zostają w rodzinie. To chyba najlepsze rekomendacja
Skrzynia oczywiście bez zarzutu.
Skrzynia oczywiście bez zarzutu.
incastis omnia incasta
- FredX
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
- kolor: Black Pearl + Stone Cold
- Kontakt:
Re: 7DCT w 1,6TGdi
przejechane mam 45 tys , trasa/miasto 30/70 , średnie spalanie od początku 8.0 , i nie mam lekkiej nogi , w trasie z reguły notuję 5,8-6,6 , moja żona zrobiła 5,3Destroyed22 pisze: ↑21 sie 2020, 14:08Czyli nie ma tragedii o jakiej słyszę , że gdi to minimum 10l/100 bo trzeba wysoko kręcić żeby rozpędzić taką budę
Re: 7DCT w 1,6TGdi
Witam mam taki problem automat 7 biegowy Tucson n-line przejechane 38 000 na drugim biegu auto zachowuje się jakby boksowało nie dzieje się to często i pytanie Co to może być czy trzeba wymieniać olej