Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Witam serdecznie szanowane grono znawcow i posiadaczy hyundai ix35.
Jak wiekszosc nas pisze tu bo mam problemy ze swoim autkiem i staramy sie znalezc odpowiedz lub otrzymac rade w jaki sposob rozpoznac inaprawic usterke. Przygnalo mnie tu by sie was poradzic co moze byc przyczyna zachowania mojego ix35. Rozpedzam sie na trasie ale jesli chce przyspieszyc auto obroty tylko dojda do,3000. I przechodzi w tryb awaryjny. Zaznaczam ze tego problemu wczesniej nie było. Pojawil sie gdy auto chcialem przegonic czyli odmulic po tym jak moja polowka jezdzila nim przez kilka miesiecy. Czyli dostal w gary 4 bieg do 3000. Bylo ok .przedusil sie. Zatankowalem je rowniez do pelna na shellu.
Na drugi dzien rano jadac do pracy mialem juz problem gdy chcialem wyprzedzic inny pojazd zachowal sie dziwnie, zadlawil sie raz stracil moc i zgasl. Przekrecilem kluczyk i ponownie odpalilem auto. Wrocilo do normy na kilka minut a pozniej juz czulo sie ze przechodzi w stan awaryjny do 3000 mozna go tylko rozkrecic. Wyskoczyl check engine i znikl. Sprawdzony zostal na komputerze i byl jeden blad jak na fotce!!! Zostal wykasowany, przejechalem 2 km problem powrocil - samochod przeszedl do stanu awaryjnego. Prosze o pomoc!
Pozdrawiam serdecznie!
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Jak wiekszosc nas pisze tu bo mam problemy ze swoim autkiem i staramy sie znalezc odpowiedz lub otrzymac rade w jaki sposob rozpoznac inaprawic usterke. Przygnalo mnie tu by sie was poradzic co moze byc przyczyna zachowania mojego ix35. Rozpedzam sie na trasie ale jesli chce przyspieszyc auto obroty tylko dojda do,3000. I przechodzi w tryb awaryjny. Zaznaczam ze tego problemu wczesniej nie było. Pojawil sie gdy auto chcialem przegonic czyli odmulic po tym jak moja polowka jezdzila nim przez kilka miesiecy. Czyli dostal w gary 4 bieg do 3000. Bylo ok .przedusil sie. Zatankowalem je rowniez do pelna na shellu.
Na drugi dzien rano jadac do pracy mialem juz problem gdy chcialem wyprzedzic inny pojazd zachowal sie dziwnie, zadlawil sie raz stracil moc i zgasl. Przekrecilem kluczyk i ponownie odpalilem auto. Wrocilo do normy na kilka minut a pozniej juz czulo sie ze przechodzi w stan awaryjny do 3000 mozna go tylko rozkrecic. Wyskoczyl check engine i znikl. Sprawdzony zostal na komputerze i byl jeden blad jak na fotce!!! Zostal wykasowany, przejechalem 2 km problem powrocil - samochod przeszedl do stanu awaryjnego. Prosze o pomoc!
Pozdrawiam serdecznie!
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 26 lut 2020, 13:53 przez Lardni, łącznie zmieniany 1 raz.
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Sitko smoka może być zasyfione, ten silnik miał z tym problemy, przez nasze "doskonałe" paliwa.
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Ok to czeka mnie troche zabawy bo mam pelny zbiornik paliwa
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Moze jeszcze jakies pomysly
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Myslalem najpierw wymienic filtr paliwa
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 12 lip 2019, 11:49
- Lokalizacja: Koło
- Auto: 1.6 GDI BLUEDRIVE COMFORT 2W 2019
- kolor: Biały
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Taki sam objaw może dawać turbina zacięta geometria oraz zawór EGR.
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Tak tylko ze komputer jest czysty teraz. Jutro zaczne od sitka i wymiany filtra paliwa.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Smok to utrapienie w tym silniku, więc to pierwsze.
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Z goracej lini ! Smok byl prawie czysty . Wydaje mi sie ze przyczyna tkwi gdzies indziej ! Sprawdze filtr jeszcze!
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka