Przegląd GDI

Awatar użytkownika
rwicik
Posty: 459
Rejestracja: 11 mar 2018, 14:40
Lokalizacja: DC
Auto: Design 1,7 DCT
kolor: Sand

Re: Przegląd GDI

Post autor: rwicik » 07 mar 2019, 14:43

Jak ze wszystkim co jest reklamowane jako bezpłatne... ktoś te koszty musi pomieść :)

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 07 mar 2019, 18:03

U mnie jest dwóch dealerów.
Pierwszy nie robił żadnych problemów, wręcz powiedział "w celu zaktualizowana map wystarczy podjechać do nas nawet bez umawiania się" i tak zrobiłem za pierwszym razem.
Mapy zostały wgrane i zero problemów.
Teraz zmienił się prawdopodobnie właściciel (a ba pewno szyld) więc nie wiem jak będzie.
Drugi dealer (bliżej mnie) na początku chciał kasować, ale po wymianie rozmów telefonicznych i email'owych, nagle zmienił zdanie i drugiej aktualizacji dokonałem u nich. Szybko i bezboleśnie.
Gdy byłem na przeglądzie w Grudniu, miły Pan powiedział, że najbliższa aktualizacja ma ponoć być na wiosnę i wtedy też po uprzednim upewnieniu się czy już mają mapy, zaprasza na bezpłatną aktualizację.
Moim zdaniem Hyundai w takim wypadku oszukuje ludzi informacjami zawartymi w broszurach reklamowych. Co prawda napisali o wygodnej aktualizacji podczas przeglądu, ale równocześnie ZAPEWNIAJĄ o nieograniczonej ilości aktualizacji za DARMO.
Nigdzie nie ma mowy o dodatkowych warunkach!!! Takich jak np. Płatna usługa w ASO.
Jeśli więc serwisuje auto zgodnie z ich wymogami i procedurami czasowo/przebiegowymi, to mam prawo oczekiwać, że wywiążą się z "obietnicy" którą sami szeroko reklamują i o której osobiście mnie zapewniali podczas zakupu auta.


Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 07 mar 2019, 18:05

"Na mocy postanowień ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym w razie dokonania nieuczciwej praktyki rynkowej przez przedsiębiorcę każdy konsument, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać m.in. zaniechania tej praktyki, usunięcia skutków tej praktyki, naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, w szczególności zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu, a na przedsiębiorcy będzie ciążył obowiązek wykazania, że prowadzone przez niego działania nie naruszały praw konsumentów."

Zgłoszenie skargi jest darmowe.

"W przypadku naruszenia norm zawartych w powyższych ustawach lub w Kodeksie Etyki Reklamy każdy może na gruncie postanowień Kodeksu Etyki Reklamy wnieść bezpłatną skargę do Rady Etyki Reklamy (np. mailowo)."



Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Re: Przegląd GDI

Post autor: mexxmen30 » 07 mar 2019, 18:24

Równie dobrze dostawca map chyba u nas z androidem jest to TomTom moze olać klientów Hyundai Polska i nie robić map i co wtedy ja sie pytam ????? Hehehe dobrze ze AA ma google maps uffffffc.

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 07 mar 2019, 19:45

Równie dobrze Google mogą "olać" klientów...

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka


niebieskiptak
Posty: 94
Rejestracja: 12 lis 2018, 19:25
Auto: Tucson Comfort 1,6GDI/132
kolor: white sand

Re: Przegląd GDI

Post autor: niebieskiptak » 07 mar 2019, 19:48

Jak już będą nowe mapy zacznę dzwonić po dilerach, zobaczymy co powiedzą, ale najpierw uderzę do tego u którego kupowałem. Tu nie chodzi tak naprawdę o najnowsze mapy itd / chociaż miło je mieć /, mogę ciągnąć też z Google. Najbardziej mnie wku... takie podejście do klienta, gra słów itp. wiadomo o co chodzi. I tak bym kupił ten samochód. Ale nikt nie lubi być zrobiony w konia. :shock:

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 07 mar 2019, 20:43

Dokładnie tak samo myślę i tak samo zrobię.
Na jesień będę szukał auta, zobaczy się, czy Hyundai dalej będzie w grze.



Awatar użytkownika
Yankee
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2018, 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI MT Style
kolor: Stargazing Blue

Re: Przegląd GDI

Post autor: Yankee » 08 mar 2019, 8:34

krisman pisze:
07 mar 2019, 20:43
Na jesień będę szukał auta, zobaczy się, czy Hyundai dalej będzie w grze.
No to teraz ich postraszyłeś.

Ciekawe są te terminy aktualizacji. Mnie odpowiedzieli, że aktualizacja pojawiła się 2 dni po mojej wizycie w ASO, czyli 14 lutego.
Teraz na pytanie od innej osoby mówią, że aktualizacja będzie w kwietniu.
Znowu jakaś ściema :oops:
Faktem jest, że powinno tak być, że jak pojawia się aktualizacja, to powinienem mieć możliwość zainstalowania tej aktualizacji, kiedy jest jeszcze "aktualna", a nie przy przeglądzie, który będę miał np. za 10 miesięcy.

niebieskiptak
Posty: 94
Rejestracja: 12 lis 2018, 19:25
Auto: Tucson Comfort 1,6GDI/132
kolor: white sand

Re: Przegląd GDI

Post autor: niebieskiptak » 08 mar 2019, 11:53

No nikt Ci nie zabrania aktualizacji, a że dasz jakieś drobne to tak przy okazji. Pozostało nam jedynie drwić i bulić kasę. A swoją drogą ciekawe ile za nią kasują.

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 08 mar 2019, 12:37

Gdy 2 lata temu chcieli mnie skroić, mówili o 0.5 roboczogodziny która kosztowała coś ok. 260zl.

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków