Przegląd GDI

Awatar użytkownika
Htwr
Posty: 606
Rejestracja: 10 mar 2018, 21:53
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 1.6 GDI
kolor: Phantom Black

Re: Przegląd GDI

Post autor: Htwr » 16 lut 2019, 14:59

krisman pisze:
15 lut 2019, 22:06
Dobre pytanie.
Przegląd dotyczy perforacji, czyli korozji od środka na wskroś. Co z tego, że nie zaznaczą rys czy odprysków, jeśli i tak w razie korozji w tych miejscach ASO nie naprawi tego w ramach gwarancji.
Jedynie "purchle" pod lakierem kwalifikują się do naprawy w jej ramach, a i z tym różnie.
Generalnie ta gwarancja na blachę to ściema.
Tu jeden z wielu artykułów.
https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/ ... na/s2q6308

Nie wiadomo już jaka jakość jest teraz. To znaczy wiadomo, w sumie nawet nie kiepska, a moim zdaniem badziewna. Na grupie na fb facet pisze, że ma Tucsona po FL i rdzawe plamki praktycznie na każdym elemencie (biała karoseria chyba)...



Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
HT Comfort 1.6 GDI 2 WD Phantom Black

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 16 lut 2019, 15:22

Te rdzawe plamki, to tak zwana rdza lotna i nie ma nic wspólnego z blachą auta.(ale jak zlekceważymy, to będzie miała ) To występuje na każdym aucie (i nie tylko) To efekt jazdy za autami które "sieją" mikroskopijne gorące opiłki, które bardzo łatwo przywierają do lakieru. Jak się przed tym bronić jest masa info w necie.
Niestety szczególnie pięknie widoczne na jasnych kolorach (a może stety? )

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka






Awatar użytkownika
Yankee
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2018, 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI MT Style
kolor: Stargazing Blue

Re: Przegląd GDI

Post autor: Yankee » 04 mar 2019, 16:28

Yankee pisze:
14 lut 2019, 17:47
Byłem w Auto GT.
Jak radzi Krisman napisałem do centrali w sprawie map.
Kończąc temat aktualizacji map w czasie przeglądu to poniżej cytat z otrzymanej z centrali Hyundai odpowiedzi na moje pytania:

"W nawiązaniu do Pańskiego zgłoszenia, pragniemy wyjaśnić, że bezpłatna aktualizacja mapy nawigacji w ramach programu MapCare (jeżeli nowsza wersja jest w danym momencie dostępna) może być przeprowadzana przy okazji jakiejkolwiek płatnej usługi w ASO Hyundai, którą najczęściej jest przegląd okresowy, ale może być to także przegląd nadwozia."

Dostałem kilka dni temu zaproszenie od AutoGT i dzisiaj wgrali co trzeba.

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 04 mar 2019, 16:41

Dziwne to co Ci napisali bo ja 2 lata temu dostałem od nich wykładnię "by nowe mapy zostały wygrane ... wystarczy zgłosić się do najbliższego ASO Hyundai, np podczas przeglądu."
Zapewnili też, że usługa jest bezpłatna bez ograniczeń.
Teraz tak, przegląd nam w grudniu a mapy są w kwietniu, to co ? Mam niby czekać?


Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Yankee
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2018, 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI MT Style
kolor: Stargazing Blue

Re: Przegląd GDI

Post autor: Yankee » 05 mar 2019, 9:03

krisman pisze:
04 mar 2019, 16:41
Dziwne to co Ci napisali bo ja 2 lata temu dostałem od nich wykładnię "by nowe mapy zostały wygrane ... wystarczy zgłosić się do najbliższego ASO Hyundai, np podczas przeglądu."
Zapewnili też, że usługa jest bezpłatna bez ograniczeń.
Teraz tak, przegląd nam w grudniu a mapy są w kwietniu, to co ? Mam niby czekać?


Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Widać mają indywidualne podejście do klienta
Mnie napisali jeszcze, że nowe mapy pojawiły się 14 lutego, a ja byłem na przeglądzie 12 lutego.
Więc sytuacja jest taka jak piszesz, mam przegląd 2 dni przed wydaniem nowych map i dalej przez kolejny rok jeżdżę na starych mapach, więc wychodzi na to, że nigdy nie mam aktualnych map :shock:
Może w takich różnych niejasnych sytuacjach i interpretacjach centrali Hyundaia, moglibyśmy wystąpić z zapytaniem jako członkowie forum o oficjalne stanowisko, zaznaczając, że mamy zamiar umieścić tę informację na forum?

tomko
Posty: 85
Rejestracja: 03 paź 2018, 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI
kolor: WHITE

Re: Przegląd GDI

Post autor: tomko » 06 mar 2019, 11:04

Yankee pisze:
15 lut 2019, 10:43
tomko pisze:
15 lut 2019, 8:31

Podstawiłem brudne auto gdyż była chlapa więc bez sensu było mycie. Oddali brudny. Mają myjkę na hali. Za te 85zł mógł chociaż ochlapać auto ...
Co do mycia to masz szczęście, że Ci go nie umyli, bo byś musiał dopłacić 60 złotych za to "ochlapanie".
Ale nie wiem dlaczego jesteś zadowolony z wykonanej usługi przez to ASO? Chociaż jeżeli byli w stanie ocenić m.in. stan powłoki lakierniczej na brudnym samochodzie, to może i tak.
A z czego mam być niezadowolony. Przyjechałem na przegląd nadwozia wiedząc że będzie kosztował 85zł.
Mógłbym się wykłucać że nie chce przeglądu za 85zł. No tak przyjechał Janusz co kupił auto za 95k ale żal mu 85zł na coroczny przegląd.
Nawiasem mówiąc ten przegląd powinien być bezpłatny...

niebieskiptak
Posty: 94
Rejestracja: 12 lis 2018, 19:25
Auto: Tucson Comfort 1,6GDI/132
kolor: white sand

Re: Przegląd GDI

Post autor: niebieskiptak » 06 mar 2019, 20:12

Ja kupiłem w grudniu 2018 i chyba w opcji mam bezpłatne aktualizacje przez 7 albo 10 lat. Muszę jutro zadzwonić czy i na jakich zasadach mi wygrają nowe mapy.

Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Re: Przegląd GDI

Post autor: mexxmen30 » 06 mar 2019, 20:26

Kurcze daja te aktualizacje za darmo i szkoda im dac plik na stronie zeby se kazdy sam pobrał i wgrał zenada.

prodarek
Posty: 396
Rejestracja: 09 mar 2018, 22:28
Auto: 1.6 GDI
kolor: SAND WHITE

Re: Przegląd GDI

Post autor: prodarek » 06 mar 2019, 23:52

Takie rzeczy tylko w USA :roll: masz na forum linki trzeba sobie radzić i kombinować jak to Polacy :D

niebieskiptak
Posty: 94
Rejestracja: 12 lis 2018, 19:25
Auto: Tucson Comfort 1,6GDI/132
kolor: white sand

Re: Przegląd GDI

Post autor: niebieskiptak » 07 mar 2019, 13:32

Dzisiaj na moje pisemne zapytanie do centrali o aktualizację map otrzymałem odpowiedź,

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z informacjami zawartymi na stronie internetowej http://www.hyundai.pl/Serwis/Aktualizacje_nawigacji/ bezpłatną aktualizację nawigacji można wykonać podczas przeglądu w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai, w samochodach produkowanych od 2010 roku w Europie i wyposażonych w fabryczny system nawigacyjny.

Pragniemy również poinformować, że program Lifetime MapCare oznacza możliwość bezpłatnego aktualizowania map nawigacji przez 10 lat od momentu zakupu samochodu. Aktualizacja map w ramach programu Lifetime MapCare jest bezpłatna we wszystkich ASO Hyundai, jeżeli w tym samym czasie wykonywana jest usługa płatna, np. podczas przeglądu okresowego. Możliwość zainstalowania nowych map występuje wtedy, kiedy globalny dostawca map Hyundai wyda nowszą wersję map, niż ta, która jest obecnie zainstalowana w samochodzie.

Najbliższe planowane wydanie zaktualizowanych map zostało określone na początek drugiego kwartału 2019, w związku z tym, spodziewamy się dostępności nowych map w kwietniu bieżącego roku. Aby uzyskać informację o obecnie posiadanej wersji map, należy zgłosić się do dowolnie wybranej, Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai.

Czyli jak zwykle diler powiedział tylko pół prawdy, a diabeł tkwi w szczegółach. Jak kupowałem pojazd, pamiętam to dakładnie, mówił ;ma pan przez 10 lat bezpłatną aktualizację map,; . No i w zasadzie mam ale........ . Kuźwa w tym kraju każdy każdego na każdym kroku chce orżnąć.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków