Przegląd GDI

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 14 lut 2019, 15:22

https://www.hyundai.pl/Serwis/Aktualizacje_nawigacji/

Zdanie klucz "Instalacja map w serwisie przez specjalistę
Bezproblemowa dla Klienta, ponieważ ASO MOŻE ją wykonać przy okazji przeglądu rocznego."
Może ze względu na WYGODĘ klienta, a nie TYLKO podczas przeglądu.
" Nieograniczona ilość aktualizacji przez okres do 10 lat " u nas 7 lat. Taka jest jedynie słuszna wykładnia i pod taką podpisuje się HYUNDAI POLSKA
Czy mogę zaktualizować mapy samemu?

"Aktualizacja w ramach pakietu Lifetime MapCare odbywa się w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai i nie wymaga żadnych dodatkowych opłat. Najbliższy ASO możesz znaleźć tutaj: www.hyundai.pl/Znajdz_dealera/
Ile razy mogę zaktualizować mapy?
Pakiet Lifetime MapCare przewiduje nieograniczoną ilość aktualizacji przez okres do 10 lat.
Skąd dowiem się o możliwości aktualizacji map?
Sprawdź w ustawieniach systemu wersję map, a następnie skontaktuj się ze swoim Dealerem Hyundai, aby sprawdzić jaki okres aktualizacji Cię obejmuje."
Ostatnio zmieniony 14 lut 2019, 16:19 przez krisman, łącznie zmieniany 3 razy.

jarek
Posty: 9
Rejestracja: 11 cze 2018, 8:52
Auto: 1.6 GDI MT
kolor: white sand

Re: Przegląd GDI

Post autor: jarek » 14 lut 2019, 15:39

Yankee, a gdzie byłeś?

Awatar użytkownika
Yankee
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2018, 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI MT Style
kolor: Stargazing Blue

Re: Przegląd GDI

Post autor: Yankee » 14 lut 2019, 17:47

Byłem w Auto GT.
Jak radzi Krisman napisałem do centrali w sprawie map.

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 14 lut 2019, 18:47

I dobrze, trzeba walczyć z nierzetelnym podejściem do klienta.
Jesteś cacy jak kupujesz auto, potem spadaj na drzewo, to częsta niestety praktyka.



Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Przegląd GDI

Post autor: rav » 14 lut 2019, 18:49

Auto GT coś ostatnio zbiera takie niechlubne opinie

Dark Knight Rises


tomko
Posty: 85
Rejestracja: 03 paź 2018, 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI
kolor: WHITE

Re: Przegląd GDI

Post autor: tomko » 15 lut 2019, 8:31

Ja byłem w Auto GT na "przeglądzie" nadwozia. Bardzo miła obsługa.
Robiłem u nich naprawę z AC - również miło.

Pomimo obcierki na lakierze / czekam na termin naprawy z OC / w książce wpisano OK. Skasowano prawie 85zł za "rzucenie okiem"
Podstawiłem brudne auto gdyż była chlapa więc bez sensu było mycie. Oddali brudny. Mają myjkę na hali. Za te 85zł mógł chociaż ochlapać auto ...
Pytałem się o aktualizację map. Poza ustawowym przeglądem - 300zł brutto.
Zresztą i tak tych map nie używam. W porównaniu do GM wypadają słabo.
Wogóle nie chciałem NAVI w aucie. Zależało mi tylko na kamerce.

Awatar użytkownika
Yankee
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2018, 21:23
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1,6 GDI MT Style
kolor: Stargazing Blue

Re: Przegląd GDI

Post autor: Yankee » 15 lut 2019, 10:43

tomko pisze:
15 lut 2019, 8:31

Podstawiłem brudne auto gdyż była chlapa więc bez sensu było mycie. Oddali brudny. Mają myjkę na hali. Za te 85zł mógł chociaż ochlapać auto ...
Co do mycia to masz szczęście, że Ci go nie umyli, bo byś musiał dopłacić 60 złotych za to "ochlapanie".
Ale nie wiem dlaczego jesteś zadowolony z wykonanej usługi przez to ASO? Chociaż jeżeli byli w stanie ocenić m.in. stan powłoki lakierniczej na brudnym samochodzie, to może i tak.

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 15 lut 2019, 17:39

@tomko, jak czytam twój post, to tylko miła obsługa, reszta to jakaś żenada

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Htwr
Posty: 606
Rejestracja: 10 mar 2018, 21:53
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 1.6 GDI
kolor: Phantom Black

Re: Przegląd GDI

Post autor: Htwr » 15 lut 2019, 19:19

krisman pisze:
15 lut 2019, 17:39
@tomko, jak czytam twój post, to tylko miła obsługa, reszta to jakaś żenada Obrazek

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
U mnie przy ostatniej wymianie oleju też robiłem przegląd lakieru. Wyszło chyba 65 za tę usługę (pisałem gdzieś wyżej). Auto było umyte. Ale wcześniejsze zarysowania nie zostały zaznaczone pomimo faktu, że serwis o nich wiedział. Pytanie czy lepiej dla nas jeśli nic tam nie wpisują , czy druga wersja - niech wszystko zaznaczają ?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2019, 14:58 przez Htwr, łącznie zmieniany 1 raz.
HT Comfort 1.6 GDI 2 WD Phantom Black

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Przegląd GDI

Post autor: krisman » 15 lut 2019, 22:06

Dobre pytanie.
Przegląd dotyczy perforacji, czyli korozji od środka na wskroś. Co z tego, że nie zaznaczą rys czy odprysków, jeśli i tak w razie korozji w tych miejscach ASO nie naprawi tego w ramach gwarancji.
Jedynie "purchle" pod lakierem kwalifikują się do naprawy w jej ramach, a i z tym różnie.
Generalnie ta gwarancja na blachę to ściema.
Tu jeden z wielu artykułów.
https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/ ... na/s2q6308





Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków