Montują (sam mam) ale zupełnie bezobsługowe są i nie sprawiają żadnych problemów czy to w mieście, czy trasie, czy benzyna, czy hybryda - zero problemów.
I nie do końca tak z wymogiem, bo np. Corolla 1.8 hybrid dopiero od 2021 ma.
Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
Filtr cząstek stały
- FredX
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
- kolor: Black Pearl + Stone Cold
- Kontakt:
Re: Filtr cząstek stały
Kia, Xceed, Kia Sportage, Hyundai Tucson , Ford Kuga
Re: Filtr cząstek stały
Ja mam przejechane ok 10 000 i już 3 razy się zapaliła kontrolka , mówią w salonie, że będą coś przeprogramowywac
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 gru 2022, 8:16
- Auto: 1,6
- kolor: Teel
Re: Filtr cząstek stały
Witam i mnie przy 4200 kontrolka GPF . Wypalanie bez rezultatów. Serwis 350 zł o co tu chodzi to jest jakaś kpina
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 kwie 2024, 11:04
- Auto: Tucson 1,6 t-gdi manual, rocznik 2023
- kolor: czarny
Re: Filtr cząstek stały
Witam, mam chyba najwcześniejsze wyświetlenie kontrolki dpf, przy 894 km!!. Auto nowe z salonu, grudzień 2023. Przeprowadziłem wypalanie na trasie szybkiego ruchu.ArkadiuszM pisze: ↑19 gru 2022, 8:23Witam i mnie przy 4200 kontrolka GPF . Wypalanie bez rezultatów. Serwis 350 zł o co tu chodzi to jest jakaś kpina
Jazda na 3-4 biegu przy obrotach powyżej 3,5 tys. Jakieś 10 km. Przy powrocie przy jeździe nagłe zdejmowanie nogi z pedału przyspieszenia, spadek obrotów do 2 tys. I ponownie pow. 3,5 tys. obrotów. Kontrolka zgasła za 3-cim razem, serwis autoryzowany dealer, nie stwierdził przy podłączeniu do komputera żadnych uwag. Aktualnie bez tych doświadczeń przebieg 3,5 tys.
Moje wnioski: nie można nim jeździć jak dieslem, chociaż ma taką charakterystykę (tak jeździłem na początku, przesiadka z 2,0 vcdi). Wymaga obrotów pow. 2 tys. tzn. jazda w mieście na 3 biegu, 4 bieg przy 70 km/godz. Zobaczymy jak będzie dalej. Niestety głównie jazda po mieście.