Strona 3 z 3

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

: 27 sty 2021, 0:07
autor: Lardni
Po wielkich lloporach z ta przypadloscia chcialbym zakonczyc temat opisujac spostrzezenia i przyczyne zaistnialej sytuacji. Jest styczen 2021 i znow przypadlosc powrocila do 3000 i tryb serwisowy jak to czlowieka denerwuje kiedy jedziesz i chcesz wyprzedzic pojazd na drodze szybkiego ruchu antu tylko 3000 obrotow i oczuwiscie silnik gasl gdy zatrzymalem sie na swiatlach! Po wielkim drozeniu tematu w roznych gronach spolecznych oraz otrzymujac info od roznych mechanikow doszedlismy do wnioskow ze te silniki maja felerny uklad paliwa. W moim ix35 problem powstal zarowno z fitrem jak i podgrzewaczem! Po wymianie moje nerwy sie uspokoily i teraz wiem ze to jest auto jakie uzytkowalem przed tym problemem az milo wcisnac pedal gazu w podloge i poczuc jak turbinka sie załącza!!!!! Ps Chcialbym wszystkim podziekowac za rady byly pomocne to dzieki Wam problem zostal rozwiazany :))


Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

: 27 sty 2021, 9:10
autor: PIOTREL
Piszesz Kolego felerny układ paliwowy? A może raczej felerne paliwo i brak stosowania dodatków do niego.

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

: 29 sty 2021, 0:39
autor: Lardni
Wydaje mi sie ze paliwo ok tankowany samochod tylko na shell stacji,i paliwo power i pewnie przychodzi mysl ze jezdze na oparach wiec musze powiedziec,ze nie!!! Zawsze tankowany do wystrzalu i zazwyczaj zostaje 1/4 w zbiorniku. Nie widziałem jeszcze zapalonej rezerwy w tym aucie. Stacja sprawdzona i to Nie jest chrzczone paliwko jak w PL, Wydaje mi sie ze w uk posiadaja dobre paliwa! Dziekuje jeszcze raz za pomoc!

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka