Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Lardni
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2019, 20:13
Auto: 1,7 CRDI
kolor: Black

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: Lardni » 02 mar 2020, 19:58

W srode dalsza walka! Filtr wymieniony! Zostaje jeszcze ...turbina, geometria oraz zawór EGR.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: krisman » 02 mar 2020, 20:02

Może pompa lub wtryski?
Choć mojej znajome w I40 przy podobnych problemach wymienili turbinę.








Lardni
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2019, 20:13
Auto: 1,7 CRDI
kolor: Black

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: Lardni » 02 mar 2020, 20:20

Wydaje mi sie ze jesli problem bylby z wtryskami lub tez z pompa to praca silnika byłaby dziwna! Obrotomierz by skakal!


I jak teraz zachowuje sie silniczek Twojej znajomej

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka



Lardni
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2019, 20:13
Auto: 1,7 CRDI
kolor: Black

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: Lardni » 02 mar 2020, 20:38

I jeszcze jedna rzecz jaka zauwazylem, pojawila sie dzisiaj! Po przygazowaniu obroty powrocily na 900 i za 2 sekundy spadly na 750 na 1sekunde i powrocily na 900 gdzie juz pozostaly w miejscu!

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: krisman » 03 mar 2020, 9:20

U niej wszystko wróciło do normy, ale Ona miała ewidentnie uwalony wirnik w swojej I40tce bo huczał jak sowa. Ale to może być zupełnie inny przypadek, a jako przyczynę mechanik wskazał system S/S którego Ona nigdy nie wyłączała.


Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka


Lardni
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2019, 20:13
Auto: 1,7 CRDI
kolor: Black

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: Lardni » 04 mar 2020, 13:01

Ok po wyczyszczeniu sitka i wymianie filtra paliwa wciaz ten sam problem! Nawet raz zgasl mi kiedy jechalem na3 biegu i chcialem go wrzucic na obroty efekt zadlawil sie i zgasl! Po tym wyskoczyl engine check! Czeka mnie szukanie przyczyna gdzies indziej przepustnica, egr, turbo, przewody

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
rwicik
Posty: 459
Rejestracja: 11 mar 2018, 14:40
Lokalizacja: DC
Auto: Design 1,7 DCT
kolor: Sand

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: rwicik » 04 mar 2020, 18:49

Filtr paliwa?
Jakaś nieszczelność w doprowadzeniu paliwa?

Lardni
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2019, 20:13
Auto: 1,7 CRDI
kolor: Black

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: Lardni » 04 mar 2020, 19:56

Brak wyciekow

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
rwicik
Posty: 459
Rejestracja: 11 mar 2018, 14:40
Lokalizacja: DC
Auto: Design 1,7 DCT
kolor: Sand

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: rwicik » 05 mar 2020, 6:39

Lewe powietrze i zapowietrza dolot paliwa

Lardni
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2019, 20:13
Auto: 1,7 CRDI
kolor: Black

Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny

Post autor: Lardni » 06 mar 2020, 18:13

A jeszcze tak mysle nad swoja przypadloscia czy to moze tez byc zwiazane z oringiem na sensorze? Jak na fotce! Zaznaczam sensor posiada luz i opary z olejem wydostaja sie. Co sadzicie Panowie? [IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202003 ... af6715.jpg[/IMG]

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka





ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków