Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
W srode dalsza walka! Filtr wymieniony! Zostaje jeszcze ...turbina, geometria oraz zawór EGR.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Może pompa lub wtryski?
Choć mojej znajome w I40 przy podobnych problemach wymienili turbinę.
Choć mojej znajome w I40 przy podobnych problemach wymienili turbinę.
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Wydaje mi sie ze jesli problem bylby z wtryskami lub tez z pompa to praca silnika byłaby dziwna! Obrotomierz by skakal!
I jak teraz zachowuje sie silniczek Twojej znajomej
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
I jak teraz zachowuje sie silniczek Twojej znajomej
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
I jeszcze jedna rzecz jaka zauwazylem, pojawila sie dzisiaj! Po przygazowaniu obroty powrocily na 900 i za 2 sekundy spadly na 750 na 1sekunde i powrocily na 900 gdzie juz pozostaly w miejscu!
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
U niej wszystko wróciło do normy, ale Ona miała ewidentnie uwalony wirnik w swojej I40tce bo huczał jak sowa. Ale to może być zupełnie inny przypadek, a jako przyczynę mechanik wskazał system S/S którego Ona nigdy nie wyłączała.
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Ok po wyczyszczeniu sitka i wymianie filtra paliwa wciaz ten sam problem! Nawet raz zgasl mi kiedy jechalem na3 biegu i chcialem go wrzucic na obroty efekt zadlawil sie i zgasl! Po tym wyskoczyl engine check! Czeka mnie szukanie przyczyna gdzies indziej przepustnica, egr, turbo, przewody
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Filtr paliwa?
Jakaś nieszczelność w doprowadzeniu paliwa?
Jakaś nieszczelność w doprowadzeniu paliwa?
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Brak wyciekow
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
Lewe powietrze i zapowietrza dolot paliwa
Re: Ix35 1.7 d problem 3000 obrotow tryb awaryjny
A jeszcze tak mysle nad swoja przypadloscia czy to moze tez byc zwiazane z oringiem na sensorze? Jak na fotce! Zaznaczam sensor posiada luz i opary z olejem wydostaja sie. Co sadzicie Panowie? [IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202003 ... af6715.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka