P0473, P2002
Re: P0473, P2002
Cześć. Jak z kalibrować czujnik różnicy ciśnienia w programie Delphi ds 150e?
Re: P0473, P2002
Cześć forumowicze, usterka została usunięta. Trzeba było zaadaptować czujnik DPF i wyczyścić filtr. Za pomoc z góry dziekuje.
Re: P0473, P2002
Zapomniałem wam powiedzieć o jeszcze 1 usterce. Po wymianie filtra DPF (był wymieniany w zeszłym roku jak pisałem wcześniej) zaczeło szarpać autem podczas jazdy. Wyjaśnie o co chodzi. Jadę 100 km/h i po chwili szarpie nim jak by paliwo nie dochodziło i tak chwile się dzieje i się uspakaja. Ktoś mial taka usterka do czynienie ?
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: P0473, P2002
Takie objawy może powodować EGR, ale ty pisałeś, że masz nowy. I teraz pytanie, nowy z odzysku czy fabrycznie nowy?
Tam po stronie elektrycznej przy "popychaczu" jest taki mały otworek i jeśli nie jest drożny to takie cyrki może powodować.
Może gdzieś też się dławić (sitko, albo jakiś paproch w układzie... Wiele być może niestety.
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Tam po stronie elektrycznej przy "popychaczu" jest taki mały otworek i jeśli nie jest drożny to takie cyrki może powodować.
Może gdzieś też się dławić (sitko, albo jakiś paproch w układzie... Wiele być może niestety.
Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: P0473, P2002
EGR wyczyszczony. Czy pedał gazu może mieć coś wspólnego z szarpaniem silnika? Błąd wcześniej wyskakiwał "p1405" po wyczyszczeniu egr-u już się nie pojawia a dalej szarpie silnikiem.
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: P0473, P2002
A może dwunasa, jeśli te drgania/szarpniecia "czuć" na pedale gazu.
W jakim zakresie obrotów masz te szarpnięciema 1500 do 2000rpm ?
Może nie jest wygrany jakiś Soft?
Wróżenie z fusów bez diagnostyki.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
W jakim zakresie obrotów masz te szarpnięciema 1500 do 2000rpm ?
Może nie jest wygrany jakiś Soft?
Wróżenie z fusów bez diagnostyki.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lis 2019, 12:50
- Auto: 4 WD, 2.0 CRDi (SOHC - TCI)
- kolor: WARM SILVER
P1405, P2002
Witam.
W moim pierwszym poście chciałbym odświeżyć temat...
Od tygodnia posiadam Tucson'a... Poniżej kilka danych z rosyjskiego dekodera...
[W5] WAGON - 5DR 5P
[2B] 2000 CC - ( z dowodu 1991 ccm, 103 KW)
Silnik: [8] SOHC - TCI
Paliwo: [5] DIESEL - DIESEL
[8] MANUAL T / M - 6 SPEED 4WD
Data produkcji: 20070224
Rok modelowy: 2007
Model: BHW52B858
Kraj: [C09] ISLANDIA
Region: [C51] EUROPE
Numer silnika: D4EA7126...
Kod silnika: HH31
---------------------------------
Próbowałem innych, darmowych dekoderów ale zawsze jakieś jaja. Nawet jeden pokazał, że mam "skórę" i TV.
Wrócę do tematu...Kontrolka MIL pulsuje. Posługując się skanerem MEMOSCAN U585En widzę: P2002 i P1405, kasuję błędy i piłuję "Tuska" na trójce przez trzydzieści km - bez rezultatu. Przez piętnaście minut, obroty ok. 3000 na biegu jałowym - bez rezultatu. Po ponownym uruchomieniu kontrolka MIL na stałe do czasu skasowania błędów. Ok. 50 km i ponownie MIL pulsuje. Przejechałem ok. 600 km. Nie zauważyłem przybywania oleju, ubytku płynu chłodzącego, zwiększonego dymienia, nierównej pracy silnika, prognozowanego spalania "0.0 l/100km"...W związku z brakiem wyraźnej sygnalizacji procedury wypalania DPF zastanawiam się nad możliwością zastosowania rozwiązania z Youtube ( dioda LED wpięta w układ podgrzewania lusterek)...
Dotychczasowy przebieg: 204980
VIN: KMHJN81VP7U660645
Dodatkowym "atutem" jest fakt, że obecnie przebywam na Islandii i autko od Islandczyka...
Jestem też posiadaczem interfejsu OBDII, USB (chyba VIAKEN z Allegro), ale nie mam pojęcia z jakim softem mógłbym go użyć...
Regeneracja DPF na Islandii to kwota ok. 45 000 ISK ((ok. 1400 PLN)...
Znawców tematu proszę o wyrozumiałość i sugestie...
Pozdrawiam, Piotr.
_________________
"Lekarz, który karze Ci szukać lekarstwa na Twoje dolegliwości na Google to nie lekarz...To KONOWAŁ!!!"
W moim pierwszym poście chciałbym odświeżyć temat...
Od tygodnia posiadam Tucson'a... Poniżej kilka danych z rosyjskiego dekodera...
[W5] WAGON - 5DR 5P
[2B] 2000 CC - ( z dowodu 1991 ccm, 103 KW)
Silnik: [8] SOHC - TCI
Paliwo: [5] DIESEL - DIESEL
[8] MANUAL T / M - 6 SPEED 4WD
Data produkcji: 20070224
Rok modelowy: 2007
Model: BHW52B858
Kraj: [C09] ISLANDIA
Region: [C51] EUROPE
Numer silnika: D4EA7126...
Kod silnika: HH31
---------------------------------
Próbowałem innych, darmowych dekoderów ale zawsze jakieś jaja. Nawet jeden pokazał, że mam "skórę" i TV.
Wrócę do tematu...Kontrolka MIL pulsuje. Posługując się skanerem MEMOSCAN U585En widzę: P2002 i P1405, kasuję błędy i piłuję "Tuska" na trójce przez trzydzieści km - bez rezultatu. Przez piętnaście minut, obroty ok. 3000 na biegu jałowym - bez rezultatu. Po ponownym uruchomieniu kontrolka MIL na stałe do czasu skasowania błędów. Ok. 50 km i ponownie MIL pulsuje. Przejechałem ok. 600 km. Nie zauważyłem przybywania oleju, ubytku płynu chłodzącego, zwiększonego dymienia, nierównej pracy silnika, prognozowanego spalania "0.0 l/100km"...W związku z brakiem wyraźnej sygnalizacji procedury wypalania DPF zastanawiam się nad możliwością zastosowania rozwiązania z Youtube ( dioda LED wpięta w układ podgrzewania lusterek)...
Dotychczasowy przebieg: 204980
VIN: KMHJN81VP7U660645
Dodatkowym "atutem" jest fakt, że obecnie przebywam na Islandii i autko od Islandczyka...
Jestem też posiadaczem interfejsu OBDII, USB (chyba VIAKEN z Allegro), ale nie mam pojęcia z jakim softem mógłbym go użyć...
Regeneracja DPF na Islandii to kwota ok. 45 000 ISK ((ok. 1400 PLN)...
Znawców tematu proszę o wyrozumiałość i sugestie...
Pozdrawiam, Piotr.
_________________
"Lekarz, który karze Ci szukać lekarstwa na Twoje dolegliwości na Google to nie lekarz...To KONOWAŁ!!!"
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sty 2022, 9:31
- Auto: 2.0 crd tucson
- kolor: Srebny
Re: P0473, P2002
Witam u mnie też ten problem. Czy udało się u Pana naprawić?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sty 2022, 9:31
- Auto: 2.0 crd tucson
- kolor: Srebny
Re: P0473, P2002
Witam czy udało się naprawić bo u mnie te same błędy wyłażą?