Świetna recenzja KolegoGKGK pisze: ↑18 gru 2020, 16:064. Wyciszenie - tak ja pisałem wyżej, przy 140 km/h bardzo głośno, może nie słychać natarczywie silnika, ale jest głośno , dostają się szumy powietrza z zewnątrz zamknąłem sufit pod panoramą i nic to nie dało, przy dłuższej podróży po autostradzie słabo to widzę, auto jest po prostu słabo wyciszone a bryła nie pomaga w opływie powietrza.
Czyli potwierdza się wszystko co napisałem wcześniej
Drzwi w nowym Tucsonie są niestety lekkie jak z "tektury" no i dlatego przy 140km/h mamy co mamy
Auto moim zdaniem jest mocno przereklamowane i zbyt drogie
Nowa Kia Sorento z tym samym napędem o mocy 230KM cierpi dokładnie na te same problemy związane z dynamiką.GKGK pisze: ↑18 gru 2020, 16:063. Dynamika - słabiutka jak na 230KM, samochód mało elastyczny, skrzynia działa jakby z małym opóźnieniem, start z miejsca nie wbija w fotel, przyśpieszenie z prędkości około 30km/h też czegoś brakuje. Nie mierzyłem niczego stoperem ale mam wrażenie, że mój TUCSON 185km w dieslu jest o wiele bardziej elastyczny i bardziej żwawy. Przejechałem się ekspresówką dobiłem do 140 km i tu było największe rozczarowanie...bardzo głośno szumi z zewnątrz, kierownica drży w rękach jakbym jechał 30 letnim autem a nie nowym TUCSONEM za prawie 190 tyś zł.
Testy też to potwierdzają
https://youtu.be/XqUCikOKXqU?t=509
Wiem bo jezdziłem taką wersją ale Kia jest jednak sporo cięższa i większa od Tucsona
I jeszcze do tego ta drżąca kierownica o której piszesz...
No masakra jakaś ten nowy Tucson