Hyundai Tucson 2021

Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: mexxmen30 » 15 gru 2020, 16:25

mad pisze:
14 gru 2020, 18:59
Polska prezentacja ;)
https://www.youtube.com/watch?v=BB-BqPq79Xk
Po takiej prezentacji gość powinien sam zrezygnować z pracy - w mojej firmie było podobnie tyle że kolega dostał opis.....l taki od prezesa że do dziś uczy się na pamięć wszystkiego .
Jedno do czego nie umie się przekonać przy takiej kasie za auto bo wiem że nie powinienem tam zaglądać ale płyn do spryskiwaczy trzeba dolać to to że Hyundai dalej żałuję na dwa siłowniki maski ......

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: mad » 15 gru 2020, 17:57

mexxmen30 pisze:
15 gru 2020, 16:25
Po takiej prezentacji gość powinien sam zrezygnować z pracy - w mojej firmie było podobnie tyle że kolega dostał opis.....l taki od prezesa że do dziś uczy się na pamięć wszystkiego .
:D :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=RLqey7StYXk
Mógłby chłop założyć na siebie chociaż jakiś gajer :roll:
Totalna anty-reklama salonu Hyundai nie mówiąc o samochodach :?

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: mad » 15 gru 2020, 19:42

Szkoda, że ten daszek nad zegarami nie występuje w wersji z wirtualnymi zegarami ;)
https://youtu.be/Sq7aWdXomB4?t=97
Jest i klima z pokrętłami ;)
https://youtu.be/Sq7aWdXomB4?t=119

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: mad » 15 gru 2020, 20:26

Niby ta sama moc i moment obrotowy ale elastyczność 60-100km/h wersji 1.6 T-GDI 150KM 48V 7DCT
jednak dużo lepsza niż wersji 1.6 T-GDI 150KM 6MT :o
Załączniki
777.jpg
777.jpg (125.25 KiB) Przejrzano 4995 razy
Ostatnio zmieniony 16 gru 2020, 9:02 przez mad, łącznie zmieniany 1 raz.

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: mad » 15 gru 2020, 21:25

Te dwie rzeczy chciałbym mieć u siebie 8-)
https://youtu.be/_ua30rxW2is?t=1131

bart
Posty: 70
Rejestracja: 21 mar 2018, 7:09
Auto: 1.6 gdi
kolor: bialy

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: bart » 16 gru 2020, 13:41

mexxmen30 pisze:
mad pisze:
14 gru 2020, 18:59
Polska prezentacja ;)
https://www.youtube.com/watch?v=BB-BqPq79Xk
Po takiej prezentacji gość powinien sam zrezygnować z pracy - w mojej firmie było podobnie tyle że kolega dostał opis.....l taki od prezesa że do dziś uczy się na pamięć wszystkiego .
Jedno do czego nie umie się przekonać przy takiej kasie za auto bo wiem że nie powinienem tam zaglądać ale płyn do spryskiwaczy trzeba dolać to to że Hyundai dalej żałuję na dwa siłowniki maski ......
Ten koles chyba nie jest pracownikiem salonu, to kolejny samozwanczy youtuber motoryzacyjny. Kojarze go z innych wczesniejszych filmikow gdy ogladalem filmiki o poprzedniej generacji. Zapamietalem go, bo kojarze ten slaby przygotowania i mowienia. Dziwie sie ze ktos mu uzycza auta na testy.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka


mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: mad » 17 gru 2020, 21:57

Jest wreszcie pierwszy polski test ;)
https://www.youtube.com/watch?v=RPkVLa4Moxo
Wielka szkoda ,że nie ma ani słowa o wyciszeniu w tym modelu :?
Oglądałem nowego Tucsona w salonie Hyundaia i powiem szczerze dźwięk puszki jaki wydają drzwi
przy ich zamykaniu zarówno z przodu jak i z tyłu.
Dodatkowo są one niestety dużo lżejsze i cieńsze od tych jakie były w poprzedniku.
Nie wróży to zbyt dobrze co do wyciszenia np. jadąc 140km/h po autostradzie:?
Akurat stały te dwa modele obok siebie w salonie to sobie bezpośrednio porównałem i niestety stary Tucson wypada w tej kwestii lepiej ;)
Siedząc za kierownicą i opierając swoje lewe kolano o panel sterowania szybami na drzwiach kierowcy
widać wyraźnie jak lekko się on w tym miejscu odkształca i cały pracuje :roll:
W poprzedniej generacji taki problem nie występował bo plastiki w tym miejscu były po prostu grubsze ;)
Kolejna rzecz na minus to tylna klapa, która na samym dole ma taki doczepiony pasek ze stali, który w modelu na ekspozycji
był wyraźnie krzywo przyspawany w fabryce.
Także plastikowa osłona słupka A wewnątrz od strony kierowcy mocno odstawała względem tej po lewej stronie
i nie dało się z tym niestety nic zrobić :shock:
Nie świadczy to zbyt dobrze o jakości montażu nowego Tucsona :?
Mina pracownika salonu w tym momencie bezcenna i wręcz bezradna :)
Ostatnio zmieniony 18 gru 2020, 17:41 przez mad, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
FredX
Posty: 900
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
kolor: Black Pearl + Stone Cold
Kontakt:

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: FredX » 18 gru 2020, 15:11

Tak jak powiedziałem, księgowi zrobili swoje. Nie wiem czy wiecie ale takie zegary w wersji wyświetlacza LCD są duuuużżoooo tańsze w produkcji ....


i pewnie piankowane nadkola też zniknęły ... :mrgreen:

GKGK
Posty: 3
Rejestracja: 18 gru 2020, 15:14
Auto: HYUNDAI TUCSON III SUV 2.0 CRDI 185KM 136KW 4WD 6AT
kolor: czarny

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: GKGK » 18 gru 2020, 16:06

Witam wszystkich forumowiczów. Dziś miałem okazję przejechać się nowym TUCSONEM Hybryda 230 KM. Nadmieniam, że jestem użytkownikiem Tucsona rocznik 2016 diesel 185KM - najdroższa wersja z wszystkimi dodatkami (skóra, panorama). Jako, że rozglądam się nowym autem naturalnym pierwszym wyborem jest nowy TUCSON, interesowała mnie wersja HYBRYDA w najbogatszej wersji platinum i takie właśnie auto miałem okazję przetestować w dniu dzisiejszym. Mówiąc ogólnie chyba "wyleczyłem" się z nowego TUCSONA. Ale po kolei:
1. Środek - fajny natomiast dotykowy ekran i wykończenie całego kokpitu jest słabe, na ekranie poodbijane palce a przełączniki te do przełączania automatu i pozostałe na tunelu środkowym wyglądają jak przyciski w tanim radiu z bazarów. Fotele też nic szczególnego boczne oparcia nie trzymają, kanapa z tyłu fajnie wyprofilowana i wygodniejsza niż w moim starszym modelu - przypominam, że jeździłem autem w najdroższej konfiguracji z fotelami skórzanymi z wentylacją i panoramicznym dachem.
2. Systemy są fajne ale oczywiście tylko część z nich wykorzystamy, ale mi podobają się 2 nowe rzeczy czyli podgląd obok zegarów z kamery z lusterka bocznego i informacja o ruszaniu pojazdu przed nami gdy stoimy w korku. Pozostałe systemy wszyscy znamy i dla jednych są potrzebne bardziej lub mniej. Ja osobiście korzystam w swoim aucie z monitoringu martwego pola i monitoringu ruchu poprzecznego przy cofaniu z parkingu, systemu pasa ruchu mam wyłączony, z inteligentnego parkowania korzystałem jedyny raz gdy chciałem sprawdzić jak to działa. Wiec jak dla mnie bajer w nowym TUCSONIE, którym za pomocą pilota auto może samo pojechać do przodu lub do tyłu to rzecz całkowicie zbędna ale to moja opinia.
3. Dynamika - słabiutka jak na 230KM, samochód mało elastyczny, skrzynia działa jakby z małym opóźnieniem, start z miejsca nie wbija w fotel, przyśpieszenie z prędkości około 30km/h też czegoś brakuje. Nie mierzyłem niczego stoperem ale mam wrażenie, że mój TUCSON 185km w dieslu jest o wiele bardziej elastyczny i bardziej żwawy. Przejechałem się ekspresówką dobiłem do 140 km i tu było największe rozczarowanie...bardzo głośno szumi z zewnątrz, kierownica drży w rękach jakbym jechał 30 letnim autem a nie nowym TUCSONEM za prawie 190 tyś zł.
4. Wyciszenie - tak ja pisałem wyżej, przy 140 km/h bardzo głośno, może nie słychać natarczywie silnika, ale jest głośno , dostają się szumy powietrza z zewnątrz zamknąłem sufit pod panoramą i nic to nie dało, przy dłuższej podróży po autostradzie słabo to widzę, auto jest po prostu słabo wyciszone a bryła nie pomaga w opływie powietrza.
5. Spalanie, producent pisze chyba o 5-6l na 100 km, TUCSON, którym jeździłem pokazywał 12,5 l średniego spalania, pracownik salonu stwierdził, że auto ma przejechane 60 km i że ostro było testowane przez pracowników salonu i stąd taki wynik.
6. Hybryda - trudno wyczuć kiedy auto przełącza się na akumulatory gdy jedziesz po mieście, ja dopiero to zauważyłem przy parkowaniu, że jest cisza i jadę 100% na elektryku.
Podsumowanie: Ta hybryda samoładująca się to ja dla mnie to wielka ściema, pieniądze wyrzucone w błoto bo nie zaoszczędzisz na spalaniu jeśli jedziesz na prądzie wtedy gdy parkujesz. Jeśli już to chyba poczekałbym na hybrydę plug in i wtedy może to ma sens ale znając życie TUCSON w wersji PLUG IN będzie startował od 200 tyś zł, wiec ekonomii w tym najprawdopodobniej nie będzie.
TUCSON, którym jeździłem kosztuje prawie 190 tyś, niestety, na kolana nie rzuca, premium to nie jest, jestem rozczarowany, myślałem , że wsiądę do tego auta i będzie efekt "WOW" i po jeździe testowej go zamówię a był spory zawód. Może to kogoś zainteresuje, na tego typu hybrydę trzeba czekać do 6 miesięcy, zapytałem o rabat otrzymałem 7% - zakup na firmę.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie może moja opinia będzie pomocna.

Awatar użytkownika
FredX
Posty: 900
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
kolor: Black Pearl + Stone Cold
Kontakt:

Re: Hyundai Tucson 2021

Post autor: FredX » 18 gru 2020, 17:45

Czyli piankowanych nadkoli nie ma :lol:

teraz dopiero nasze zyskają :D

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków