Hyundai Tucson 2018

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: RedDevil » 28 wrz 2018, 21:50

Ostatnio ujeżdżałem Kijanke. Wziąłem do środka i miękko z przodu, miękko z boku, miękko z dołu k....a wszędzie miękko. Myślę ale Hyundai z.....ał.
.
.
.
Wysiadam z auta i prawie rzygłem.ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: rav » 28 wrz 2018, 21:52

Bo żaby z natury miękkie są gdzie nie dotkniesz, ale jednak brakuje im urody na tle pozostałych gatunków.

Dark Knight Rises


Awatar użytkownika
Julek
Posty: 1329
Rejestracja: 09 mar 2018, 19:15
Lokalizacja: Wlkp.
Auto: 1.6 GDI MT
kolor: Micron Grey
Kontakt:

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: Julek » 28 wrz 2018, 22:21

krisman pisze:Pokazałem to zdjęcie starego i nowego obok siebie dwóm znajomym w pracy, pytając który ładniejszy, bez informowania który jest który i obaj wskazali na nasz Obrazek
No bo jak coś jest piękne, a ktoś chce aby było jeszcze piękniejsze to można zrobić mały krok aby wszystko zepsuć.
Jak kobieta jest piękna i sobie pomyśli, że chce więcej i podkreśli swoje rysy malując się mocniej, to.....nie dokończę.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


Viki2000

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: Viki2000 » 29 wrz 2018, 14:04

Dzisiaj będąc na wymianie oleju, miałem nieograniczoną ilość czasu, aby przyglądnąć się nowemu/staremu Tucsonowi.

Niestety, koreańczycy nie przestana mnie zadziwiać.

Moim zdaniem auto wykonane, niechlujnie, trudno mi powiedzieć czy to domena pierwszych sztuk, ale nie wydaje mi się żeby ktoś stał i gonił ludzi.

Chodzi min. o tzw. skórkę pomarańczową na lakierze , nie nastraja to dobrze w aucie za 100 tyś.

Kolejną rzeczą są widoczne zgrzewy na blasze, widoczne na klapie tylnej. Ten element u nas jest plastikowy , w nowym Tucsonie z blachy. Fakt faktem , nie widać tego normalnie, ale podnosząc klapę ... mało tego, zgrzewy jak zgrzewy , ale pogięta wytłoczka jest już przegięciem moim zdaniem...

Ktoś już kiedyś pisał o chamskich spawach na drzwiach, zeszlifowanych aby aby ...

Znalazłem jeszcze kilka innych niedociągnięć, ale uznajmy, że jeden zobaczy po 5 minutach , inny nigdy.

Na dowód fotki ...
Załączniki
IMG_20180929_094233-a.jpg
IMG_20180929_094233-a.jpg (439.08 KiB) Przejrzano 5217 razy
IMG_20180929_094040-a.jpg
IMG_20180929_094040-a.jpg (321.09 KiB) Przejrzano 5217 razy

mafinek
Posty: 326
Rejestracja: 16 mar 2018, 15:19
Auto: Tucson
kolor: White sand

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: mafinek » 29 wrz 2018, 21:07

No tzw morka na lakierze.

Awatar użytkownika
losiek
Posty: 273
Rejestracja: 10 mar 2018, 10:37
Lokalizacja: Żywiec
Auto: 1.6 GDI MT
kolor: phanthom black

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: losiek » 30 wrz 2018, 15:34

A oprócz efektu wizualnego ma ta "skórka" jakieś inne minusy?

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: krisman » 30 wrz 2018, 21:57

Nie ma

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: mad » 01 paź 2018, 13:51

Viki2000 pisze:
29 wrz 2018, 14:04
Dzisiaj będąc na wymianie oleju, miałem nieograniczoną ilość czasu, aby przyglądnąć się nowemu/staremu Tucsonowi.
Niestety, koreańczycy nie przestana mnie zadziwiać.
Moim zdaniem auto wykonane, niechlujnie, trudno mi powiedzieć czy to domena pierwszych sztuk, ale nie wydaje mi się żeby ktoś stał i gonił ludzi.
Chodzi min. o tzw. skórkę pomarańczową na lakierze , nie nastraja to dobrze w aucie za 100 tyś.
Kolejną rzeczą są widoczne zgrzewy na blasze, widoczne na klapie tylnej. Ten element u nas jest plastikowy , w nowym Tucsonie z blachy. Fakt faktem , nie widać tego normalnie, ale podnosząc klapę ... mało tego, zgrzewy jak zgrzewy , ale pogięta wytłoczka jest już przegięciem moim zdaniem...
Ktoś już kiedyś pisał o chamskich spawach na drzwiach, zeszlifowanych aby aby ...
Znalazłem jeszcze kilka innych niedociągnięć, ale uznajmy, że jeden zobaczy po 5 minutach , inny nigdy.
@Viki2000 całkowicie się z Tobą zgadzam i muszę z przykrością przyznać, że masz niestety rację ;)
Byłem w sobotę odbyć jazdę testową i miałem dłuższą chwilę,
żeby dokładnie oblukać sobie Tajsona FL
Po dokładnym obejrzeniu sobie całej karoseri i plastików nadkoli, spasowanie i szczeliny pozostawiają wiele do życzenia :shock:
Ogólnie odnosimy wrażenie, że auto jest zmontowane z zewnątrz bardzo niedbale.
Także jakość w Hyundaiu leci na łeb na szyję i widać ,że idą na ilość :?
A co do jazdy testowej to niestety motor 1.6 GDI 132KM bardzo mnie rozczarował :(
Żeby ten silnik w ogóle jechał trzeba go wkręcać na wysokie obroty ale wtedy zaczyna mocno wyć.
O ile dynamika w mieście jest powiedzmy wystarczająca to wyjeżdżając na drogę szybkiego ruchu zaczyna się robić naprawdę nieciekawie.
Elastyczność tego silnika jest masakryczna i przy wyprzedzaniu innych miałem po prostu śmierć w oczach.
Spodziewałem się jednak lepszych osiągów i kultury pracy tego wolnossącego benzyniaka.
Takża Tucson odpadł zdecydowanie i ostatecznie :cry:
Wracając do domu wstąpiłem jeszcze do Skody i dostałem do testowania na kilka godzin Skodę Karoq
z silnikiem 1.0 TSI 115KM DSG7 z momentem obrotowym 200Nm przy 2000obr/min ;)
Wiem,wiem przecież to silnik 3 cylindrowy o pojemności kartona mleka itp. itd.
Ale wyznaję zasadę w swoim życiu, nigdy nie mów nigdy i myślę sobie co mi szkodzi się przejechać tą kosiarką do trawy :lol:
Okazało się że wrażenia akustyczne i dynamika tego silniczka są po prostu reeweelaaaaaaaaaacyjne :o
Nie dość, że jest on niewiarygodnie wręcz cichy to jeszcze bardzo żwawy a w połączeniu ze skrzynią automatyczną DSG7 po prostu ideał na miasto 8-)
Tak miękko pracującego automatu już dawno nie doświadczyłem :)
Wielkie brawa dla Skody.

https://youtu.be/CjPyRlWfgWY?t=1m30s

https://youtu.be/CjPyRlWfgWY?t=4m21s

Właściwości jezdne Skody szczególnie w szybko pokonywanych ciasnych zakrętach naprawdę robią wrażenie.
Ogólnie Karoqa po jazdach testowych oceniam bardzo wysoko a na szczególną pochwałę zasługują mega wygodne siedzenia a także bardzo dobrze grający podstawowy zestaw audio w wersji Style.
Spasowanie karoserii i jej poszczególnych elementów było bez zarzutu.I jeszcze wisienka na torcie za przeglądy gwarancyjne Karoqa czyli wymianę filtrów i oleju zapłacimy tylko symboliczną złotówkę :o
Podsumowując nowy Tucson jest fajnym i bardzo ładnym samochodem ale mnie to niestety nie wystarcza i Ja wybieram Skodę Karoq z silnikiem 1.0 TSI 115KM ,który dał mi niesamowitą frajdę z jazdy, której w Hyundaiu z silnikiem 1.6 GDI 132KM nie znalazłem...
Wyniki w tabelce mówią same za siebie.
Silnik 1.6 GDI 132KM jest niestety mułowaty a taki Karoq 1.0TSI 115KM jest przy nim prawdziwym demonem prędkości 8-)
Oczywiście chodzi o elastyczność na 4 i 5 biegu ;)
Załączniki
1.jpg
1.jpg (189.91 KiB) Przejrzano 5114 razy

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: wojto89 » 01 paź 2018, 14:12

Porównanie wolno ssącego silnika z silnikiem turbodoładowanym nigdy nie może wyjść na korzyść dla wolnossącego 🙂

Co do skrzyni to jeździłeś autem z Hyundaiowska skrzynia 7DCT? Przywiozłem kumpla, który miał w ręku kilka aut z DSG i stwierdził, że płynnością zmiany biegów i elastycznością nasze 7DCT niczym nie odbiega od DSG, a może nawet wypada lepiej 🙂

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Hyundai Tucson 2018

Post autor: mad » 01 paź 2018, 14:20

Jezdziłem Kią Sportage GT-line 1.6 T-GDI 170KM 7DCT i w trybie normal reakcja skrzyni 7DCT na tzw. kickdown była wyraznie opózniona o jakąś sekundę natomiast po przełączeniu w tryb sport było już trochę lepiej ale wtedy silnik miał tendencję do mocnego wycia przy energicznym przyśpieszaniu na wysokich obrotach :shock:
Moim zdaniem silniki VAG w połączeniu z DSG są jednak zestrojone trochę lepiej i dają większą frajdę z jazdy.
Ten silnik w Sportage 1.6 T-GDI z 7DCT po prostu sprawiał wrażenie jakby jednak się mocno męczył :oops:
Może to kwestia oprogramowania ale coś chyba jest na rzeczy bo maruda Pertyn też o tym mówi...

https://youtu.be/yMCXL3XYZWM?t=2m49s
Ostatnio zmieniony 01 paź 2018, 21:19 przez mad, łącznie zmieniany 4 razy.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków