Hyundai Tucson 2018
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Hyundai Tucson 2018
Ostatnio ujeżdżałem Kijanke. Wziąłem do środka i miękko z przodu, miękko z boku, miękko z dołu k....a wszędzie miękko. Myślę ale Hyundai z.....ał.
.
.
.
Wysiadam z auta i prawie rzygłem.
.
.
.
Wysiadam z auta i prawie rzygłem.
Re: Hyundai Tucson 2018
Bo żaby z natury miękkie są gdzie nie dotkniesz, ale jednak brakuje im urody na tle pozostałych gatunków.
Dark Knight Rises
Dark Knight Rises
- Julek
- Posty: 1329
- Rejestracja: 09 mar 2018, 19:15
- Lokalizacja: Wlkp.
- Auto: 1.6 GDI MT
- kolor: Micron Grey
- Kontakt:
Re: Hyundai Tucson 2018
No bo jak coś jest piękne, a ktoś chce aby było jeszcze piękniejsze to można zrobić mały krok aby wszystko zepsuć.krisman pisze:Pokazałem to zdjęcie starego i nowego obok siebie dwóm znajomym w pracy, pytając który ładniejszy, bez informowania który jest który i obaj wskazali na nasz
Jak kobieta jest piękna i sobie pomyśli, że chce więcej i podkreśli swoje rysy malując się mocniej, to.....nie dokończę.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Re: Hyundai Tucson 2018
Dzisiaj będąc na wymianie oleju, miałem nieograniczoną ilość czasu, aby przyglądnąć się nowemu/staremu Tucsonowi.
Niestety, koreańczycy nie przestana mnie zadziwiać.
Moim zdaniem auto wykonane, niechlujnie, trudno mi powiedzieć czy to domena pierwszych sztuk, ale nie wydaje mi się żeby ktoś stał i gonił ludzi.
Chodzi min. o tzw. skórkę pomarańczową na lakierze , nie nastraja to dobrze w aucie za 100 tyś.
Kolejną rzeczą są widoczne zgrzewy na blasze, widoczne na klapie tylnej. Ten element u nas jest plastikowy , w nowym Tucsonie z blachy. Fakt faktem , nie widać tego normalnie, ale podnosząc klapę ... mało tego, zgrzewy jak zgrzewy , ale pogięta wytłoczka jest już przegięciem moim zdaniem...
Ktoś już kiedyś pisał o chamskich spawach na drzwiach, zeszlifowanych aby aby ...
Znalazłem jeszcze kilka innych niedociągnięć, ale uznajmy, że jeden zobaczy po 5 minutach , inny nigdy.
Na dowód fotki ...
Niestety, koreańczycy nie przestana mnie zadziwiać.
Moim zdaniem auto wykonane, niechlujnie, trudno mi powiedzieć czy to domena pierwszych sztuk, ale nie wydaje mi się żeby ktoś stał i gonił ludzi.
Chodzi min. o tzw. skórkę pomarańczową na lakierze , nie nastraja to dobrze w aucie za 100 tyś.
Kolejną rzeczą są widoczne zgrzewy na blasze, widoczne na klapie tylnej. Ten element u nas jest plastikowy , w nowym Tucsonie z blachy. Fakt faktem , nie widać tego normalnie, ale podnosząc klapę ... mało tego, zgrzewy jak zgrzewy , ale pogięta wytłoczka jest już przegięciem moim zdaniem...
Ktoś już kiedyś pisał o chamskich spawach na drzwiach, zeszlifowanych aby aby ...
Znalazłem jeszcze kilka innych niedociągnięć, ale uznajmy, że jeden zobaczy po 5 minutach , inny nigdy.
Na dowód fotki ...
- Załączniki
-
- IMG_20180929_094233-a.jpg (439.08 KiB) Przejrzano 5248 razy
-
- IMG_20180929_094040-a.jpg (321.09 KiB) Przejrzano 5248 razy
Re: Hyundai Tucson 2018
No tzw morka na lakierze.
- losiek
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 mar 2018, 10:37
- Lokalizacja: Żywiec
- Auto: 1.6 GDI MT
- kolor: phanthom black
Re: Hyundai Tucson 2018
A oprócz efektu wizualnego ma ta "skórka" jakieś inne minusy?
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Hyundai Tucson 2018
Nie ma
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
- Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
- kolor: Lunar Silver
Re: Hyundai Tucson 2018
@Viki2000 całkowicie się z Tobą zgadzam i muszę z przykrością przyznać, że masz niestety racjęViki2000 pisze: ↑29 wrz 2018, 14:04Dzisiaj będąc na wymianie oleju, miałem nieograniczoną ilość czasu, aby przyglądnąć się nowemu/staremu Tucsonowi.
Niestety, koreańczycy nie przestana mnie zadziwiać.
Moim zdaniem auto wykonane, niechlujnie, trudno mi powiedzieć czy to domena pierwszych sztuk, ale nie wydaje mi się żeby ktoś stał i gonił ludzi.
Chodzi min. o tzw. skórkę pomarańczową na lakierze , nie nastraja to dobrze w aucie za 100 tyś.
Kolejną rzeczą są widoczne zgrzewy na blasze, widoczne na klapie tylnej. Ten element u nas jest plastikowy , w nowym Tucsonie z blachy. Fakt faktem , nie widać tego normalnie, ale podnosząc klapę ... mało tego, zgrzewy jak zgrzewy , ale pogięta wytłoczka jest już przegięciem moim zdaniem...
Ktoś już kiedyś pisał o chamskich spawach na drzwiach, zeszlifowanych aby aby ...
Znalazłem jeszcze kilka innych niedociągnięć, ale uznajmy, że jeden zobaczy po 5 minutach , inny nigdy.
Byłem w sobotę odbyć jazdę testową i miałem dłuższą chwilę,
żeby dokładnie oblukać sobie Tajsona FL
Po dokładnym obejrzeniu sobie całej karoseri i plastików nadkoli, spasowanie i szczeliny pozostawiają wiele do życzenia
Ogólnie odnosimy wrażenie, że auto jest zmontowane z zewnątrz bardzo niedbale.
Także jakość w Hyundaiu leci na łeb na szyję i widać ,że idą na ilość
A co do jazdy testowej to niestety motor 1.6 GDI 132KM bardzo mnie rozczarował
Żeby ten silnik w ogóle jechał trzeba go wkręcać na wysokie obroty ale wtedy zaczyna mocno wyć.
O ile dynamika w mieście jest powiedzmy wystarczająca to wyjeżdżając na drogę szybkiego ruchu zaczyna się robić naprawdę nieciekawie.
Elastyczność tego silnika jest masakryczna i przy wyprzedzaniu innych miałem po prostu śmierć w oczach.
Spodziewałem się jednak lepszych osiągów i kultury pracy tego wolnossącego benzyniaka.
Takża Tucson odpadł zdecydowanie i ostatecznie
Wracając do domu wstąpiłem jeszcze do Skody i dostałem do testowania na kilka godzin Skodę Karoq
z silnikiem 1.0 TSI 115KM DSG7 z momentem obrotowym 200Nm przy 2000obr/min
Wiem,wiem przecież to silnik 3 cylindrowy o pojemności kartona mleka itp. itd.
Ale wyznaję zasadę w swoim życiu, nigdy nie mów nigdy i myślę sobie co mi szkodzi się przejechać tą kosiarką do trawy
Okazało się że wrażenia akustyczne i dynamika tego silniczka są po prostu reeweelaaaaaaaaaacyjne
Nie dość, że jest on niewiarygodnie wręcz cichy to jeszcze bardzo żwawy a w połączeniu ze skrzynią automatyczną DSG7 po prostu ideał na miasto
Tak miękko pracującego automatu już dawno nie doświadczyłem
Wielkie brawa dla Skody.
https://youtu.be/CjPyRlWfgWY?t=1m30s
https://youtu.be/CjPyRlWfgWY?t=4m21s
Właściwości jezdne Skody szczególnie w szybko pokonywanych ciasnych zakrętach naprawdę robią wrażenie.
Ogólnie Karoqa po jazdach testowych oceniam bardzo wysoko a na szczególną pochwałę zasługują mega wygodne siedzenia a także bardzo dobrze grający podstawowy zestaw audio w wersji Style.
Spasowanie karoserii i jej poszczególnych elementów było bez zarzutu.I jeszcze wisienka na torcie za przeglądy gwarancyjne Karoqa czyli wymianę filtrów i oleju zapłacimy tylko symboliczną złotówkę
Podsumowując nowy Tucson jest fajnym i bardzo ładnym samochodem ale mnie to niestety nie wystarcza i Ja wybieram Skodę Karoq z silnikiem 1.0 TSI 115KM ,który dał mi niesamowitą frajdę z jazdy, której w Hyundaiu z silnikiem 1.6 GDI 132KM nie znalazłem...
Wyniki w tabelce mówią same za siebie.
Silnik 1.6 GDI 132KM jest niestety mułowaty a taki Karoq 1.0TSI 115KM jest przy nim prawdziwym demonem prędkości
Oczywiście chodzi o elastyczność na 4 i 5 biegu
- Załączniki
-
- 1.jpg (189.91 KiB) Przejrzano 5145 razy
- wojto89
- Posty: 1509
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Hyundai Tucson 2018
Porównanie wolno ssącego silnika z silnikiem turbodoładowanym nigdy nie może wyjść na korzyść dla wolnossącego
Co do skrzyni to jeździłeś autem z Hyundaiowska skrzynia 7DCT? Przywiozłem kumpla, który miał w ręku kilka aut z DSG i stwierdził, że płynnością zmiany biegów i elastycznością nasze 7DCT niczym nie odbiega od DSG, a może nawet wypada lepiej
Co do skrzyni to jeździłeś autem z Hyundaiowska skrzynia 7DCT? Przywiozłem kumpla, który miał w ręku kilka aut z DSG i stwierdził, że płynnością zmiany biegów i elastycznością nasze 7DCT niczym nie odbiega od DSG, a może nawet wypada lepiej
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
- Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
- kolor: Lunar Silver
Re: Hyundai Tucson 2018
Jezdziłem Kią Sportage GT-line 1.6 T-GDI 170KM 7DCT i w trybie normal reakcja skrzyni 7DCT na tzw. kickdown była wyraznie opózniona o jakąś sekundę natomiast po przełączeniu w tryb sport było już trochę lepiej ale wtedy silnik miał tendencję do mocnego wycia przy energicznym przyśpieszaniu na wysokich obrotach
Moim zdaniem silniki VAG w połączeniu z DSG są jednak zestrojone trochę lepiej i dają większą frajdę z jazdy.
Ten silnik w Sportage 1.6 T-GDI z 7DCT po prostu sprawiał wrażenie jakby jednak się mocno męczył
Może to kwestia oprogramowania ale coś chyba jest na rzeczy bo maruda Pertyn też o tym mówi...
https://youtu.be/yMCXL3XYZWM?t=2m49s
Moim zdaniem silniki VAG w połączeniu z DSG są jednak zestrojone trochę lepiej i dają większą frajdę z jazdy.
Ten silnik w Sportage 1.6 T-GDI z 7DCT po prostu sprawiał wrażenie jakby jednak się mocno męczył
Może to kwestia oprogramowania ale coś chyba jest na rzeczy bo maruda Pertyn też o tym mówi...
https://youtu.be/yMCXL3XYZWM?t=2m49s
Ostatnio zmieniony 01 paź 2018, 21:19 przez mad, łącznie zmieniany 4 razy.