Dlaczego Comfort, Style, Premium

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: RedDevil » 16 mar 2018, 10:45

Ja mam Comfort i tapicerka jest mega fajna.
Osobiście wybraliśmy jasne wnętrze do tej pory bardzo zadowolony.
Żonie zdarzyło się wylać sok ale nic nie wsiąknęło zero plam.

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: mad » 16 mar 2018, 10:45

Ten nowy cennik na Tucsa jest moim zdaniem niestety do kitu :(
1.6 T-GDi 4WD z 7 DCT obecnie występuje dopiero od Style za prawie 140 tys. zł

http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_up ... 018_GO.pdf

W 2017 ten silnik z 7 DCT był już dostępny od wersji Comfort ;)

http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_up ... n_2017.pdf

A w takiej np. Australii Hyundai sprzedaje wersje Tucson '30' Special Edition ,której na próżno szukać w Europie :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=raNpEpd1WKg

Ten podwójny wydech wygląda rewelacyjnie :o

https://youtu.be/3vmjaVxFK3Q?t=46s

A najśmieszniejsze jest to, że na rynek australijski Tucson jest produkowany w tej samej fabryce w Czechach co wersje dla Europy ;)

https://www.youtube.com/watch?v=hcTROnQuv8Y

Awatar użytkownika
wrobel
Posty: 167
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:17
Lokalizacja: woj. Śląskie
Auto: Tucson 1.6 T-GDi MT 4WD - Style
kolor: White Sand

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: wrobel » 16 mar 2018, 12:39

Zauważyliście, że wcześniej do wersji comfort dopłata do navi była 4.5K a teraz jest 6,5K?
Tucson 1.6 T-GDi MT 4WD - Style, +pakiet bezpieczeństwa, +el. klapa.

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: rav » 16 mar 2018, 13:53

Nawet 3.5 i dostawało się LKAS i SLIF w cenie :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


miras2016
Posty: 317
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:51
Auto: Tucson TL (2015) 1.6 T-GDI 4WD
kolor: Thunder Grey

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: miras2016 » 16 mar 2018, 14:47

Niestety @mad, teraz kupując z napędem 4x4 trzeba wybulić kupę kasy.

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: mad » 17 mar 2018, 19:48

Na dzień dzisiejszy 4x4 nie potrzebuję także skłaniam się do wersji Comfort lub Style z 1.6 GDI.Jezdziłem w zeszłym tygodniu taką wersją silnikową i generalnie byłem nawet pozytywnie zaskoczony.W mieście daje radę a na obwodnicy pogoniłem go nawet do 140km/h i byłem zdziwiony niezłą dynamiką i ciszą w kabinie.Wcześniej testowałem Skodę Karoq 1.5 TSI DSG 7 i o ile układ jezdny, zawieszenie i silnik oceniam na 6 to wyciszenie przy ponad 120km/h było słabiutkie ,szczególnie szum z okolicy przedniego słupka i bocznego lusterka dawały się mocno we znaki także tutaj zwyciężył bezapelacyjnie Tajson pomijając fakt, że jakikolwiek produkt od VAG przy Hyundaiu to po prostu brzydal ;)
https://youtu.be/N_P7kuz5rPY?t=49s
Co innego CX 5 ,której do pary z Tucsem 8-)
https://www.youtube.com/watch?v=vOzO_OrkpDU
Wybieram się jeszcze na jazdę testową Hyundaiem 1.6 T-GDI 7 DCT chociaż po jezdzie nowym Sportage w takiej właśnie konfiguracji byłem strasznie rozczarowany zarówno silnikiem jak i reakcją skrzyni 7 DCT w trybie D :(
W trybie Sport też szału nie było poza rozpaczliwym wyciem silnika na wysokich obrotach.
Podobno to wina nowego softu do tej skrzyni ,który został mocno ugrzeczniony i nie byłem ponoć pierwszy, który na to zwrócił uwagę.
Jednak największym problemem Sportka było to, że przy prędkościach powyżej 120km/h auto po prostu mocno myszkowało i nie trzymało trakcji :roll:
Myślałem, że to przypadłość tylko tego egzemplarza ale Pan, który mi towarzyszył w jezdzie testowej przyznał szczerze i bez owijania w bawełnę ,że na kołach 19 cali Kia jest strasznie niestabilna i jest to ich trzecia testówka w której występuje ten problem.
Także wspomaganie kierownicy jest moim zdaniem zdecydowanie zbyt mocne w trybie normal.
Tego samego doświadczyłem niestety w Tucsonie 1.6 GDI ale na szczęście wersja comfort ma możliwość wyboru trybu wspomagania i po przełączeniu na sport było o niebo lepiej chociaż układ kierowniczy w tym modelu wymaga na pewno przyzwyczajenia ;)
Dlatego zastanawiam się czy nie zaczekać na wersje po FL ,która może będzie wolna od tej przypadłości :?
Przyznam szczerze trochę samochodów w swoim życiu miałem ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem.

Antares
Posty: 31
Rejestracja: 16 mar 2018, 23:27
Lokalizacja: Szczecin
Auto: 1,6 GDI style ,MT
kolor: thunder gray

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: Antares » 17 mar 2018, 22:31

Wybrałem "Style", gdyż spodobała mi się konfiguracja tej wersji, a zwłaszcza światła LED, dostęp bezkluczykowy i kilka innych dodatków, wg mnie dobrze i rozsądnie wyceniona. Dodatkowo doposażyłem samochód w pakiet bezpieczeństwa - super sprawa. Mojej lepszej połowie podoba się zwłaszcza czujnik martwego pola. Chciałbym mieć jeszcze elektryczną klapę, ale z tym silnikiem była niedostępna (dziwna polityka Hyundaia). Zresztą już mi "przeszło". Z auta i wybranej wersji, po 1,5 roku, jestem mega zadowolony.

Viki2000

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: Viki2000 » 17 mar 2018, 22:38

Mad zwróć uwagę, że w polifcie nie będzie silnika 1.6Gdi, zostaje on zastąpiony silnikiem 1.4 turbo.

Awatar użytkownika
FredX
Posty: 900
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
kolor: Black Pearl + Stone Cold
Kontakt:

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: FredX » 18 mar 2018, 10:03

mad pisze:
16 mar 2018, 10:45

A w takiej np. Australii Hyundai sprzedaje wersje Tucson '30' Special Edition ,której na próżno szukać w Europie :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=raNpEpd1WKg

Za taką asystentkę bym dopłacił :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: szarpałby jak rumun zasiłek :lol:

A comfort dlatego , że chciałem Suv-a , niekoniecznie 4X4 , ograniczał mnie ciut budżet (kupowałem za gotówkę) , i w sumie z wyposażenia jest wszystko co bym potrzebował , 2 strefy clima, podgrzewane fotele , podgrzewana kiera :shock: , tempomat , i "niekonfliktowy" silnik :lol:

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium

Post autor: rav » 18 mar 2018, 10:34

Zastąpila by grzane fotele. Przy niej cieplej :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków