Dlaczego Comfort, Style, Premium
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Ja mam Comfort i tapicerka jest mega fajna.
Osobiście wybraliśmy jasne wnętrze do tej pory bardzo zadowolony.
Żonie zdarzyło się wylać sok ale nic nie wsiąknęło zero plam.
Osobiście wybraliśmy jasne wnętrze do tej pory bardzo zadowolony.
Żonie zdarzyło się wylać sok ale nic nie wsiąknęło zero plam.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
- Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
- kolor: Lunar Silver
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Ten nowy cennik na Tucsa jest moim zdaniem niestety do kitu
1.6 T-GDi 4WD z 7 DCT obecnie występuje dopiero od Style za prawie 140 tys. zł
http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_up ... 018_GO.pdf
W 2017 ten silnik z 7 DCT był już dostępny od wersji Comfort
http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_up ... n_2017.pdf
A w takiej np. Australii Hyundai sprzedaje wersje Tucson '30' Special Edition ,której na próżno szukać w Europie
https://www.youtube.com/watch?v=raNpEpd1WKg
Ten podwójny wydech wygląda rewelacyjnie
https://youtu.be/3vmjaVxFK3Q?t=46s
A najśmieszniejsze jest to, że na rynek australijski Tucson jest produkowany w tej samej fabryce w Czechach co wersje dla Europy
https://www.youtube.com/watch?v=hcTROnQuv8Y
1.6 T-GDi 4WD z 7 DCT obecnie występuje dopiero od Style za prawie 140 tys. zł
http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_up ... 018_GO.pdf
W 2017 ten silnik z 7 DCT był już dostępny od wersji Comfort
http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_up ... n_2017.pdf
A w takiej np. Australii Hyundai sprzedaje wersje Tucson '30' Special Edition ,której na próżno szukać w Europie
https://www.youtube.com/watch?v=raNpEpd1WKg
Ten podwójny wydech wygląda rewelacyjnie
https://youtu.be/3vmjaVxFK3Q?t=46s
A najśmieszniejsze jest to, że na rynek australijski Tucson jest produkowany w tej samej fabryce w Czechach co wersje dla Europy
https://www.youtube.com/watch?v=hcTROnQuv8Y
- wrobel
- Posty: 167
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:17
- Lokalizacja: woj. Śląskie
- Auto: Tucson 1.6 T-GDi MT 4WD - Style
- kolor: White Sand
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Zauważyliście, że wcześniej do wersji comfort dopłata do navi była 4.5K a teraz jest 6,5K?
Tucson 1.6 T-GDi MT 4WD - Style, +pakiet bezpieczeństwa, +el. klapa.
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Nawet 3.5 i dostawało się LKAS i SLIF w cenie
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 317
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:51
- Auto: Tucson TL (2015) 1.6 T-GDI 4WD
- kolor: Thunder Grey
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Niestety @mad, teraz kupując z napędem 4x4 trzeba wybulić kupę kasy.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
- Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
- kolor: Lunar Silver
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Na dzień dzisiejszy 4x4 nie potrzebuję także skłaniam się do wersji Comfort lub Style z 1.6 GDI.Jezdziłem w zeszłym tygodniu taką wersją silnikową i generalnie byłem nawet pozytywnie zaskoczony.W mieście daje radę a na obwodnicy pogoniłem go nawet do 140km/h i byłem zdziwiony niezłą dynamiką i ciszą w kabinie.Wcześniej testowałem Skodę Karoq 1.5 TSI DSG 7 i o ile układ jezdny, zawieszenie i silnik oceniam na 6 to wyciszenie przy ponad 120km/h było słabiutkie ,szczególnie szum z okolicy przedniego słupka i bocznego lusterka dawały się mocno we znaki także tutaj zwyciężył bezapelacyjnie Tajson pomijając fakt, że jakikolwiek produkt od VAG przy Hyundaiu to po prostu brzydal
https://youtu.be/N_P7kuz5rPY?t=49s
Co innego CX 5 ,której do pary z Tucsem
https://www.youtube.com/watch?v=vOzO_OrkpDU
Wybieram się jeszcze na jazdę testową Hyundaiem 1.6 T-GDI 7 DCT chociaż po jezdzie nowym Sportage w takiej właśnie konfiguracji byłem strasznie rozczarowany zarówno silnikiem jak i reakcją skrzyni 7 DCT w trybie D
W trybie Sport też szału nie było poza rozpaczliwym wyciem silnika na wysokich obrotach.
Podobno to wina nowego softu do tej skrzyni ,który został mocno ugrzeczniony i nie byłem ponoć pierwszy, który na to zwrócił uwagę.
Jednak największym problemem Sportka było to, że przy prędkościach powyżej 120km/h auto po prostu mocno myszkowało i nie trzymało trakcji
Myślałem, że to przypadłość tylko tego egzemplarza ale Pan, który mi towarzyszył w jezdzie testowej przyznał szczerze i bez owijania w bawełnę ,że na kołach 19 cali Kia jest strasznie niestabilna i jest to ich trzecia testówka w której występuje ten problem.
Także wspomaganie kierownicy jest moim zdaniem zdecydowanie zbyt mocne w trybie normal.
Tego samego doświadczyłem niestety w Tucsonie 1.6 GDI ale na szczęście wersja comfort ma możliwość wyboru trybu wspomagania i po przełączeniu na sport było o niebo lepiej chociaż układ kierowniczy w tym modelu wymaga na pewno przyzwyczajenia
Dlatego zastanawiam się czy nie zaczekać na wersje po FL ,która może będzie wolna od tej przypadłości
Przyznam szczerze trochę samochodów w swoim życiu miałem ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem.
https://youtu.be/N_P7kuz5rPY?t=49s
Co innego CX 5 ,której do pary z Tucsem
https://www.youtube.com/watch?v=vOzO_OrkpDU
Wybieram się jeszcze na jazdę testową Hyundaiem 1.6 T-GDI 7 DCT chociaż po jezdzie nowym Sportage w takiej właśnie konfiguracji byłem strasznie rozczarowany zarówno silnikiem jak i reakcją skrzyni 7 DCT w trybie D
W trybie Sport też szału nie było poza rozpaczliwym wyciem silnika na wysokich obrotach.
Podobno to wina nowego softu do tej skrzyni ,który został mocno ugrzeczniony i nie byłem ponoć pierwszy, który na to zwrócił uwagę.
Jednak największym problemem Sportka było to, że przy prędkościach powyżej 120km/h auto po prostu mocno myszkowało i nie trzymało trakcji
Myślałem, że to przypadłość tylko tego egzemplarza ale Pan, który mi towarzyszył w jezdzie testowej przyznał szczerze i bez owijania w bawełnę ,że na kołach 19 cali Kia jest strasznie niestabilna i jest to ich trzecia testówka w której występuje ten problem.
Także wspomaganie kierownicy jest moim zdaniem zdecydowanie zbyt mocne w trybie normal.
Tego samego doświadczyłem niestety w Tucsonie 1.6 GDI ale na szczęście wersja comfort ma możliwość wyboru trybu wspomagania i po przełączeniu na sport było o niebo lepiej chociaż układ kierowniczy w tym modelu wymaga na pewno przyzwyczajenia
Dlatego zastanawiam się czy nie zaczekać na wersje po FL ,która może będzie wolna od tej przypadłości
Przyznam szczerze trochę samochodów w swoim życiu miałem ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 16 mar 2018, 23:27
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 1,6 GDI style ,MT
- kolor: thunder gray
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Wybrałem "Style", gdyż spodobała mi się konfiguracja tej wersji, a zwłaszcza światła LED, dostęp bezkluczykowy i kilka innych dodatków, wg mnie dobrze i rozsądnie wyceniona. Dodatkowo doposażyłem samochód w pakiet bezpieczeństwa - super sprawa. Mojej lepszej połowie podoba się zwłaszcza czujnik martwego pola. Chciałbym mieć jeszcze elektryczną klapę, ale z tym silnikiem była niedostępna (dziwna polityka Hyundaia). Zresztą już mi "przeszło". Z auta i wybranej wersji, po 1,5 roku, jestem mega zadowolony.
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Mad zwróć uwagę, że w polifcie nie będzie silnika 1.6Gdi, zostaje on zastąpiony silnikiem 1.4 turbo.
- FredX
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
- kolor: Black Pearl + Stone Cold
- Kontakt:
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Za taką asystentkę bym dopłacił szarpałby jak rumun zasiłekmad pisze: ↑16 mar 2018, 10:45
A w takiej np. Australii Hyundai sprzedaje wersje Tucson '30' Special Edition ,której na próżno szukać w Europie
https://www.youtube.com/watch?v=raNpEpd1WKg
A comfort dlatego , że chciałem Suv-a , niekoniecznie 4X4 , ograniczał mnie ciut budżet (kupowałem za gotówkę) , i w sumie z wyposażenia jest wszystko co bym potrzebował , 2 strefy clima, podgrzewane fotele , podgrzewana kiera , tempomat , i "niekonfliktowy" silnik
Re: Dlaczego Comfort, Style, Premium
Zastąpila by grzane fotele. Przy niej cieplej
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka