Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: rav » 24 mar 2018, 20:25

Nie polecam bo:
- pracownicy/sprzedawcy są dosyć mocno niedoinformowani. Przykładowo szybciej ja wiedziałem, że moje auto przyjechało w dostawie niż opiekun, który się mną zajmował
- pracownicy/sprzedawcy niechętnie dzwonią choć obiecują

- pracownikom zależy wyłącznie na sprzedaży, a nie na Kliencie. Przykład: jest czwartek godzina 17:00, oglądamy dany model Tucsona, po czym umawiamy szczegóły zakupu i cenę. Decydujemy się na zakup, ale że zrobiła się już godzina 18:00 i tym samym godzina zamknięcia, umawiamy formalności na dzień następny. Dnia następnego o godzinie 10:00 otrzymałem telefon, że auto się sprzedało bo przyszedł inny Klient.
Moje zaskoczenie i złość ogromna. Pracownik nie widzi w tym większego problemu i tłumaczy się jedynie, że inny sprzedawca dostał rano dane Klienta od właściciela ASO, a ten nakazał wprowadzić je do systemu i sprzedać temu Klientowi. Wściekły kończę rozmowę.
Dzwonię tam jednak po 30minutach i żądam rozmowy z właścicielem wygarniając przy tym obsłudze, że na tym nie polega sprzedaż, że nie pieniądze są najważniejsze, a wizerunek, stałe relacje itp. oraz podkreślam fakt, że przecież byliśmy już umówieni na zakup. Kolejny raz żądam rozmowy z właścicielem. Dostaję info, że to zostanie mu przekazane i oddzwoni. Po chwili telefon, ale nie od właściciela, a od sprzedawcy, że w ramach rekompensaty mogę zakupić nowy model do produkcji z dużym upustem, na tamten czas nigdzie nie osiągalnym. Zgodziłem się.

- właściciel jest arogancki i bezczelny. Przykład: odbieram po ok. m-cu Tucsona i proszę o miernik lakieru po czym dosyć dokładnie oglądam samochód i sprawdzam. Przychodzi właściciel ASO i mówi do mnie, że sprawdzanie samochodów to wymysł idiotów z internetu. Zatem rozumiem, że jestem jednym z nich skoro sam to robię. Kiedy wskazuję mu pewne wady, bulwersuje się i kłóci ze mną. Ostatecznie jednak odchodzi i pracownicy serwisu zajmują się na moje żądanie m in. regulacją drzwi. Niesmak po spotkaniu z właścicielem w dniu odbioru- ogromny
Na koniec zakupu dostaję prezent w ładnej torebce prezentowej. W domu okazuje się, że to ruski szampan z marketu o wartości 4zł. Sory, ale ta torebka ozdobna była więcej warta. Auto za 100tysi, a szampan o wart mniejszej niż litr paliwa, który nadaj się aby tylko wstrząsnąć i wylać na trawę

- sprzedawcy części i dział serwisu mają kłopot z matematyką i nie znają się na tym co sprzedają. Mało brakowało, a wcisnęli by mi hak poziomy na jakąś zawleczkę choć jasno i wyraźnie mówiłem, że chcę przed odbiorem aby zamontowali pionowy, dedykowany. Zatem aby mieć pewność co chcę i co mi założą. daję im namiar na dystrybutora, u którego dostaną 38% rabatu, a ja chcę ok. 20% z tego. Reszta dla nich plus oczywiście koszt montażu. Nie potrafią policzyć, że im się to opłaca, i usilnie podają mi ceny dużo wyższe. Decyduję się zatem na zakup na własną rękę. zlecając im jedynie montaż. Części- hak + wiązkę dostarczam im osobiście.

- właściciel i serwis są ........... Osobami o małej inteligencji. Przykład, po 4 dniach zgłaszam, że kierownica ucieka i auto ściąga do prawej.
Pani z obsługi serwisu, twierdzi że sprawdzenie jest płatne. Robię rumor i dostaję informację od kierownika serwisu, że jest 10st.C (w kwietniu) i mokro na drogach zatem nie ma możliwości wyjechania z uwagi na bezpieczeństwo. What??? No warunki syberyjskie wręcz.
Przy czym twierdzą, że to niemożliwe, aby w aucie coś było nie tak z zbieżnością.
Wracam za kilka dni jak już nie pada. Serwisant jedzie ze mną na jazdę próbną. Puszcza kierownicę, auto mu ucieka, więc kontruje i twierdzi, że droga nie była idealnie na wprost i jest wszystko w normie.
Robię rumor po tej jeździe na cały salon. Wychodzi do mnie mistrz kultury i obycia- właściciel. Zaprasza na jazdę razem z nim.
Jedziemy po mieście jak i po autostradzie. Za każdym razem trzeba kontrować kierownicę bo auto ucieka na prawo, nawet LKAS sobie nie radzi bo z jednej strony chce utrzymywać tor jazdy, a z drugiej auto ucieka mu do prawej i system musi gwałtownie reagować.
W mieście wg. właściciela są dziury, stąd uciekanie, na autostradzie natomiast spadki, aby deszczówka się dobrze odprowadzała, i nie ma prostej drogi choć tą widać przez co najmniej kilka km. Kierownica lekko w prawo- może tak może nie, ale ja uważam( cytuję właściciela), że to kwestia przyzwyczajenia bo przecież nie trzeba wcale mieć kierownicy idealnie na wprost. Wystarczy trochę zmienić przyzwyczajenia i to jest w granicach normy. A kto by patrzał na to, że ucieka w prawo, skoro wystarczy ją delikatnie trzymać bardziej do lewej. Koniec cytatu.
Na to ja stwierdzam, że jednak etki milionów ludzi na całym świecie, podobnie jak ja wolę mieć jednak kierownicę prosto i chcę aby zbieżność została sprawdzona, jak i również ustawienie kierownicy.
Usłyszałem, że jak już się upieram to może łaskawie się zgodzić i mnie umówić za ok. 2tygodnie.
Puszczają mi nerwy, Robię rumor i oznajmiam, że ostatni raz mnie widzieli i nawet oleju im nie dam wymienić.

Tak w streszczeniu moja przygoda z Hyundai Bednarczyk. Dramat, nawet żałuję zakupu u nich bo te 2 czy 3 tysiące nie były warte aby zostawiać u nich jakiekolwiek pieniądze i być przez moment ich Klientem. Przestrzegam.

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: RedDevil » 24 mar 2018, 21:37

Przestroga dla innych, aż nie chce się wierzyć.

Viki2000

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: Viki2000 » 24 mar 2018, 21:44

Ja pierdzielę, że Ci się chciało tyle pisać.
Podziwiam za wytrwałość Rafał, naprawdę, wyszedł bym z siebie 2 razy .
Człowiek zostawia parę złotych, a jest traktowany jak debil i intruz.
Niestety jak zatrudnia sie po gimnazjum to tak jest - gimby nie znajo co to myślenie.
Ja wszystkim życzę takiej obsługi jak w Eltrans Hyundai Opole , mimo, że jestem z Wrocka to chyba zwiąrzę się z nimi, bo jestem jak narazie zaskoczony, wymiana oleju , 67 zł, kupiłem u nich listwę na klapę, dzwonią, informują , że wpłata już jest, że już wysyłają, była na drugi dzień, pytałem o boczne , to samo telefon , wytłumaczenie gdzie są, ile trzeba czekać. Miłe mega zaskoczenie.

Awatar użytkownika
Julek
Posty: 1329
Rejestracja: 09 mar 2018, 19:15
Lokalizacja: Wlkp.
Auto: 1.6 GDI MT
kolor: Micron Grey
Kontakt:

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: Julek » 24 mar 2018, 21:53

@rav, nie wiedziałem... w głowie się nie mieści.
Co do czujnika lakieru i wymysły z internetu... Jak pamiętasz, pisalem o swoim Oplu, przy którym po 5 latach dowiedziałem się, dopiero przy sprzedaży , jak byłem z nowym klientem w serwisie, że auto mialo "przygode lakierniczą" jeszcze przed moim zakupem z salonu o czym NIE WIEDZIAŁEM !!!
Po prostu "tylko" im się osunęło z lawety i był mały spaw i nalożenie lakieru w slupku. Koszmar. Więc niech nie pier..../-/. No.

Wysłane przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: krisman » 25 mar 2018, 9:40

U mnie był ten sam problem ze ściąganiem i kierownica też minimalnie była w lewo bodajże.
Zgłosiłem, umówili mnie na zbieżność i ustawili i kierę prosto i zero ściągania!
Nikt mi nie próbował wmówić, że mi się wydaje, a mistrz warsztatu przyznał sam, że w bardzo delikatnym stopniu, ale zbieżność była źle ustawiona.
Było to w ASO AutoClub Szczecin. Teraz serwisuję w Darkacie, bo też sympatycznie na razie przynajmniej, a blisko mam i tanio było z wymianą oleju.

Awatar użytkownika
rwicik
Posty: 459
Rejestracja: 11 mar 2018, 14:40
Lokalizacja: DC
Auto: Design 1,7 DCT
kolor: Sand

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: rwicik » 25 mar 2018, 10:56

Pazerność w ASO - u sprzedawców i w serwisie jest ohydna.
IMO nie przystoi marce, która ma jakieś aspiracje.

Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: mexxmen30 » 25 mar 2018, 18:09

rav@ nie mam pojecia kiedy Cie to spotkalo ale ja mam odmienne wrazenia z tego salonu i servisu.

mad
Posty: 450
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:29
Auto: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 177 KM
kolor: Lunar Silver

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: mad » 25 mar 2018, 18:35

A myślałem ,że tylko Ja tak trafiam...
Wierzyć się nie chce w to wszystko co pisze rav :oops:
Skąd się biorą tacy dealerzy z takim podejściem do klienta :shock:
Wyrazy współczucia Kolego ;)

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: rav » 25 mar 2018, 18:52

mexxmen30 pisze:rav@ nie mam pojecia kiedy Cie to spotkalo ale ja mam odmienne wrazenia z tego salonu i servisu.
To był ubiegły rok w okresie marzec-kwiecień.
Ponadto z dwóch pracowników, którzy na tamten czas byli tam sprzedawcami jeden się zwolnił, a drugi przeszedł do Kellera w Gliwicach. Ten co się przeniósł na pytanie czemu odpowiada wprost, że nie byłem jedyny i właściciel ma za nic Klientów oraz pracowników, a po sytuacji ze mną ów doradca utwierdził się w przekonaniu, że to dalej nie ma sensu tam pracować.
Zresztą wystarczy bez zbędnych słów wspomnieć o tym Dealerze chociażby w Gliwicach aby usłyszeć kolejne historie osób, które tam kupiły ale uciekły w popłochu do innego ASO.
Ja i tak w skrócie Wam o tym odpowiedziałem bo cała historia byłaby jeszcze dłuższa.

Pominę fakt, że już jakiś czas temu podczas mycia zauważyłem na słupku tylnym, że lakier jest jakiś taki szorstki w określonym miejscu.
Będę to dokładnie sprawdzał przy najbliższej wizycie w ASO oraz podpytam też właśnie tego pracownika, który się przeniósł czy coś jest może na rzeczy. Jak się okaże, że tak i coś było robione za moimi plecami przed odbiorem auta to rozpęta się burza w salonie Bednarczyk.
Ja z natury jestem dobrym człowiekiem ale jak mi ktoś nadepnie na odcisk to mi dobroć mija.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Julek
Posty: 1329
Rejestracja: 09 mar 2018, 19:15
Lokalizacja: Wlkp.
Auto: 1.6 GDI MT
kolor: Micron Grey
Kontakt:

Re: Zabrze- Bednarczyk- ASO i Serwis

Post autor: Julek » 25 mar 2018, 19:12

Kurcze. To omijam Ciebie z daleka @rav

Wysłane przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków