krisman pisze: ↑27 lut 2020, 22:23
@FredX i jak się sprzęt sprawuje? Mocno myślę o Leoncino 752S to koszt ok.28k ale i 502 w każdej odmianie mi się podoba (a grosza zostaje)
Napisz coś od siebie, jak wrażenia?
Z przecieków wynika, że ma być też dostępna 600tka 4 cylindry 85KM 55Nm i to by była, cytując klasyka "bajka" jak na moje potrzeby.
Petarda !!!!!
zrobione 5 tys km, i jakbym cofnął czas to kupiłbym i tak jeszcze raz
600 nie będzie , Benelli nie ma takiego silnika , jest 500 i 800 , na razie Leoncino Trail 800 , a TRK nie wiadomo , 500 wystarczy do spokojnej turystyki, na autostradzie (omijam ) trzyma spokojnie 130 i nie "jęczy" , spalanie trasa 3,5-3,8 , w mieście 5,0-5,2 , jechałem z żoną i pełnym kufrem i wyprzedzanie TIR-a od 90km/h na 6-yce bez redukcji bez problemu
Bardzo wygodny, świetna ochrona przed wiatrem , owiewka jest tak skonstruowana, że kiedy jechałem w burzę i wichurę to na telefonie była 1 mała kropelka wody
ten silnik ma odwrócone wałki o 270 st i ciągnie od samego dołu jak V-ka , sa już egzemplarze z przebiegiem pona 70 tys km, jeden koleś walnął trasę z Portugalii do Mongolii i z powrotem, żadnych problemów