Moja amerykańska Tosia

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: RedDevil » 19 lip 2018, 11:23

Nic dziwnego, ja jeżdżąc po stanach z AA miałem polskie komendy również. Chodzi o to, że masz wgraną polską wersję na polskim Androidzie więc reszta dzieje się automagicznie :)

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: wojto89 » 19 lip 2018, 11:36

No tak :) bardzo fajny bajer :) ciesze się, że udało mi się zainstalować :)

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: krisman » 19 lip 2018, 12:00

Super

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Julek
Posty: 1329
Rejestracja: 09 mar 2018, 19:15
Lokalizacja: Wlkp.
Auto: 1.6 GDI MT
kolor: Micron Grey
Kontakt:

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: Julek » 19 lip 2018, 17:56

Ale sobie dałeś radę @wojto89. Podziwiać !

Wysłane przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: wojto89 » 19 lip 2018, 18:09

Julek pisze:
19 lip 2018, 17:56
Ale sobie dałeś radę @wojto89. Podziwiać !

Wysłane przy użyciu Tapatalka
:D

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: wojto89 » 19 lip 2018, 20:00

Hyundai Motor America po 4 dniach oczekiwania jednak postanowiło mi odpisać i pomóc z Android Auto, które ogarnąłem :P

Ciekaw jestem czy można w europie aktywować Blue Link :) Napisałem do nich w tej sprawie, zobaczymy co odpowiedzą :)
Dear Wojciech XXXXXXXXX:

Thank you for contacting Hyundai Motor America. We apologize for the circumstances that prompted your contact, but we appreciate the opportunity to assist you with updating Android Auto for your 2016 Hyundai Tucson Limited.

Your request is very important to us and based on the nature of your request, you will need to contact our Blue Link Specialty group dedicated to resolving your technical concerns.

For your convenience, you can reach a Blue Link Specialist via telephone, by using one of the following options:

- Blue Link Customer Care: 855-225-8354 - (available 24 hours a day, 7 days a week)
- By pushing the Blue Link button located on the left-hand side of your rear view mirror with the Blue Link Logo located on it - (available 24 hours a day, 7 days a week)

Please note that when contacting our Blue Link group you may receive a separate case number for your Blue Link inquiry.

If you prefer, you may also provide us with your phone number and best time to call and we will be happy to contact you and assist you with your concern.

We apologize for any frustration or inconvenience this may cause. Your satisfaction is our top priority, as we value you as a Hyundai Tucson owner. If you have any additional questions or concerns, please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. We can be reached again by e-mail at consumerAffairs@hmausa.com or by calling 800-633-5151.

Hyundai Customer Care Center Hours of Operation:
Monday - Friday: 5:00 AM to 7:00 PM Pacific Time Saturday - Sunday: 6:30 AM to 3:00 PM Pacific Time

We have documented your inquiry as case number XXXXXXXX, which can be referenced if we can provide further assistance with your inquiry regarding the cancellation of your 2016 Hyundai Tucson Limited Blue Link subscription.

Thank you again for contacting Hyundai Motor America.

Awatar użytkownika
firefighter1
Posty: 216
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:58
Auto: 1.6 GDI
kolor: Silver

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: firefighter1 » 20 lip 2018, 21:54

Twój pojazd to jak widać całkiem co innego, u nas nie ma żadnych blue buttnów przy lusterku jak i navi o 2 lata nowsze mają całkiem inne klawisze. Jak zwykle gamonie z Europy mają soft version :D


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: wojto89 » 21 lip 2018, 9:59

Jest trochę dodatkowych bajerow, ale miałem problem z zaprogramowaniem drzwi garażowych w lusterku, ale nie będę się poddawał jeszcze spróbuje zrobić 🙂

Pare braków tez zauważyłem np. nie mam klimatyzowanego schowka co w Europie w najwyższej wersji chyba było w standardzie...

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: RedDevil » 21 lip 2018, 10:14

wojto89 pisze:Jest trochę dodatkowych bajerow, ale miałem problem z zaprogramowaniem drzwi garażowych w lusterku, ale nie będę się poddawał jeszcze spróbuje zrobić Obrazek

Pare braków tez zauważyłem np. nie mam klimatyzowanego schowka co w Europie w najwyższej wersji chyba było w standardzie...
Klimatyzowany schowek jest również w wersji comfort.

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Moja amerykańska Tosia

Post autor: krisman » 21 lip 2018, 10:50

Nawet w wersji podstawowej.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków