Witam :)

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Witam :)

Post autor: wojto89 » 13 kwie 2018, 13:52

Nawet sam nie zauważyłem :). Od tego też są firmy. Zostawiam auto i odbieram zrobione tak, że na przeglądzie nikt nie powie, że czegoś brakuje lub jest niezgodne z wymogami europejskimi.

Viki2000

Re: Witam :)

Post autor: Viki2000 » 13 kwie 2018, 14:32

A jak będzie z naprawa auta? Będziesz to robił w Aso? Czy sam kupisz części i u jakiegoś mechanika? A może sam?

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Witam :)

Post autor: wojto89 » 13 kwie 2018, 14:38

Mam mechanika, który mi to zrobi. W ASO będzie dużo drożej, a i tak nie wiem czy Hyundai przenosi gwarancję że Stanów bo każda marka robi to inaczej. W vw z tego co czytałem auto po sprowadzeniu musi przejść przegląd serwisowy i wtedy jak coś znajdą trzeba u nich naprawić i można kontynuować gwarancję. Miałem pisać do Hyundaia w tej sprawie ale wątpię, że będzie taka możliwość

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Viki2000

Re: Witam :)

Post autor: Viki2000 » 13 kwie 2018, 15:01

Sprawa gwarancji była chyba poruszana, i takowaw Europie nie obowiązuje przy sprowadzeniu auta z Usa.

Widzę, że mocny jesteś w temacie . A auto bajka . Będzie Pan zadowolony :-)

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Witam :)

Post autor: wojto89 » 13 kwie 2018, 15:08

Jak się tak długo czeka to jest czas, żeby dość dobrze ogarnąć temat, dlatego mówiłem, że jakby ktoś był zainteresowany szczegółami to mogę pomóc. Taki zakup uczy cierpliwości, auto super już chciałoby się jeździć, a tu wczoraj statek nie wypłynął jednak, a termin dostarczenia do portu przesunęli o 4 dni. No ale wiedziałem że to długo trwa, w końcu ma ponad 7000km do pokonania :)

Napisałem do Hyundai Motor Poland, żeby dowiedzieć się jak jest z tą gwarancją. Oto ich odpowiedź:
Dziękujemy bardzo za Pana zgłoszenie.

W odpowiedzi na Pana pytanie pragniemy poinformować, że Gwarantem samochodu sprowadzonego z zagranicy jest dystrybutor kraju pochodzenia, w związku z czym samochód objęty jest gwarancją wówczas udzielaną przez dystrybutora. Zapisy w Książce Gwarancyjnej mogą się różnić w zależności od kraju pochodzenia samochodu. Gwarancja na samochody Hyundai obowiązuje przez cały okres, na jaki została udzielona przez Gwaranta. Wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, kiedy samochód uległ kasacji i ubezpieczyciel orzekł szkodę całkowitą. Gwarancja obejmuje swoim zakresem pojazd i jest niezależna od zmiany właściciela, w związku z czym podlega przeniesieniu na kolejnego właściciela.
Oczywiście Autoryzowane Serwisy na terenie Polski oferują wykonanie przeglądów gwarancyjnych, a także ewentualnych napraw gwarancyjnych. Naprawy zostaną wykonane po uprzednim potwierdzeniu uprawnień gwarancyjnych u Gwaranta.
Pragniemy jednak zaznaczyć, że Autoryzowane Serwisy w Stanach Zjednoczonych korzystają z innych systemów diagnostycznych niż te stosowane w Europie, w związku z czym Autoryzowane Stacje Obsługi mogą nie mieć możliwości poprawnej diagnozy pojazdu.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.


Z poważaniem,


Zespół Centrum Obsługi Klienta Hyundai Motor Poland

Awatar użytkownika
Ato
Administrator
Posty: 452
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:26
Lokalizacja: Szczecin
Auto: 1,6 T-GDi 7DCT 4WD
kolor: white sand
Kontakt:

Re: Witam :)

Post autor: Ato » 13 kwie 2018, 18:12

Miło powitać nowego kolegę :)
incastis omnia incasta

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Witam :)

Post autor: RedDevil » 13 kwie 2018, 20:13

Nie będę krakał. Dopłynie o ile kontener nie spadnie do morza taki piątek 13tego żarcik.

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Witam :)

Post autor: wojto89 » 13 kwie 2018, 20:19

RedDevil pisze:
13 kwie 2018, 20:13
Nie będę krakał. Dopłynie o ile kontener nie spadnie do morza Obrazek taki piątek 13tego żarcik.
I piszesz to w momencie gdy nareszcie zaczął płynąć :P Dobrze, że piątek 13tego niedługo się kończy :)

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Witam :)

Post autor: RedDevil » 13 kwie 2018, 21:20

Nie wiem jak często wysyłasz coś kontenerami przez morze.
Mi swego czasu zdarzało się sporo wysyłać i pamiętam kilka sytuacji kiedy armator mówił, że był sztorm i zmyło z pokładu :)
Jestem pewien, że twój wymarzony Hyundai Tucson dojedzie w jednym kawałku :D

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Witam :)

Post autor: wojto89 » 14 kwie 2018, 11:31

@RedDevil to mój pierwszy raz, ale ostatnio pogoda ładna więc jestem pełen optymizmu

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków