Przygoda z Tucsonem

KrzysztofO
Posty: 2
Rejestracja: 04 maja 2023, 22:47
Auto: TUCSON (GT) 1.6 T-GDI 48V 4WD 7DCT MY22
kolor: czarny

Przygoda z Tucsonem

Post autor: KrzysztofO » 04 maja 2023, 23:17

Witam, zostałem posiadaczem nowego Tucsona, cieszyłem się przez niecały miesiąc i po przejechaniu ok.1300 km,.... żona jechała, więc dość wolno i ostrożnie bo nie wiem jak by się to skończyło bo nagle przed wjazdem na główna drogę wysiadły hamulce. Auto na lawecie do ASO i od prawie 40 dni tam sobie stoi, nie znam zakresu naprawy bo na moje telefony uzyskuję szczątkowe informacje, prawdopodobnie do wymiany pompa wspomagania, rozrząd , głowica. Ponieważ w ASO poinformowała mnie(ja zadzwoniłem,) że ze względu na znaczny rozmiar naprawy muszą czekać na decyzje Gwaranta ze stolicy, naiwny napisałem do nich prosząc o informacje.
Po kilkunastu dniach otrzymałem informacje, że usterka zostanie naprawiona w ramach gwarancji. Po prostu nowość, decyzją Gwaranta nowo zakupiony samochód naprawiany jest bezpłatnie. Mam wrażenie, że dla marki Hyundai takie awarie to codzienność więc nie ma co się wysilać na jakieś wyjaśnienia czy przeprosiny. Ciekawe skąd się biorą dobre opinie o tej marce, diabli mnie podkusili, że kupiłem ten samochód. Dotychczas
preferowałem nowe samochody europejskich marek i nigdy nie miałem takiej przygody. Sorki, że na pierwszym spotkaniu same żale ale myślę, że
jak ktoś przeczyta to może jednak weźmie sobie pod uwagę ,że .."nie wszystko złoto co się świeci "( szczególnie w reklamach TV).
Pozdrawiam k.o.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków