novibud pisze: ↑03 paź 2018, 9:15
Karoq z silnikiem 1,0 i skrzynią DSG7? Chyba taka konfiguracja nie występuje w ofercie. Jest 1,5 z DSG7, a silnik 1,0 ma tylko manuala o ile cenniki Skody nie kłamią. Model 1,5 DSG w sensownej wersji wyposażenia Style to koszt od 114 500, czyli powyżej 100 000 i to znacznie. Za porównywalną cenę masz Tucsona 1,7 lub 1,6 CDRi 7DCT. Wolałbym Tucsona, większy i ładniejszy.
Karoq z 1.0 TSI i skrzynią DSG 7 będzie ponownie dostępny od listopada tego roku
Przerwa jest związana z nowymi homologacjami wiadomo filtry GPF
W starym cenniku cena takiej wersji wynosiła 95.400zł za AMBITION i 104.000zł za Style
https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplp ... 8222dc.pdf
Za taką kasę takiego dużego Suv-a ze skrzynią dwusprzęgłową u innych się nie kupi bo jest już dużo drożej;)
A co do Tucsona w dieslu to zdecydowanie odpada bo mój organizm jest po prostu uczulony na dzwięk klekotów
Nie odpowiada mi także charakterystyka pracy tych silników.
Największą jednak ich obecną wadą to konieczność dolewania adblue czyli mocznika, co zimą okazuje się szczególnym wyzwaniem bo poniżej -11 stopni Celsjusza on po prostu zamarza
cyt..." AdBlue zamarza przy -11 ºC. Gdy silnik pracuje instalacja grzewcza przy zbiorniku AdBlue dba cały czas, by płyn nie zamarzł i problem nie istnieje. Ale gdy uruchamia się samochód po mroźnej nocy AdBlue jest zamrożony. Jego podawanie do uruchomionego, zimnego silnika nie jest możliwe, dopóki instalacja grzewcza nie doprowadzi AdBlue do postaci płynnej i sterownik nie zdecyduje, że można rozpocząć dozowanie...koniec cyt."
https://www.motofakty.pl/artykul/diesle ... blemy.html
Obecne silniki diesla to jedna wielka porażka
![Sfrustrowanie :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)