Język polski menu i nawigacji

Lech
Posty: 148
Rejestracja: 16 gru 2018, 18:07
Auto: Tucson Limited 1,6T 7DCT AWD
kolor: Black

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: Lech » 02 kwie 2021, 8:43

Standard USB definiuje maksymalne pobór mocy i sposób jego negocjacji / ustawiania. Jego implementacja zarówno po stronie telefonu, jak i stacji powinna zabezpieczyć przed takimi sytuacjami. A to co opisujesz wygląda faktycznie jak przeciążenie portu. Zrób próbę z innym telefonem - tak dla pewności.

Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: mexxmen30 » 02 kwie 2021, 9:52

Tak jak kolega pisze zrób próbę z innym telefonem - ale jak dla mnie wina leży po stronie kabla jak mi się wyrobił kabel typu C to też miałem takie objawy że telefon się co chwila włączał i wyłączał kupiłem nowy kabel dobrej jakości i znów nie ma problemu . Pamiętaj aby kabel był dobrej jakości i do transmisji danych bo większość kabli tylko ładuje i wtedy AA nie ruszy .

s3ba91
Posty: 6
Rejestracja: 09 mar 2021, 15:06
Auto: 1.6 AWD Limited
kolor: Szary

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: s3ba91 » 02 kwie 2021, 19:44

Dzięki za podpowiedzi. Próbowałem z innym telefonem i różne kable, ale niestety bez powodzenia :(. Więc zrobiłem jeszcze inną próbę tj. zgrałem na pendrive jakąś muzykę w formacie mp3 żeby sprawdzić czy wykryje mi go i będę mógł puścić z tego muzykę i niestety nie wykrywa podłączonego pendrive'a też więc chyba niestety gniazdo USB jest uszkodzone. Bo z pendrive żeby puścić muzykę to raczej nie potrzebuje tyle prądu co telefon. Wiec rozważam teraz wymianę tego gniazda USB , znalazłem jakieś na allegro używane za 90 zł całe zestawy tj półka z gniazdami 12V i USB i AUX np.
https://allegro.pl/oferta/panel-konsoli ... 9982984858
Tylko pytanie czy jak to jest z EU auta to czy do Kanady będzie pasować wszystko tak samo ?
Oraz czy może wiecie jak to wymienić :D ? Bo tak z tego co patrzyłem to wszystko sztywno się trzyma.

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 02 kwie 2021, 19:57

@s3ba91 czy jest takie samo ciężko mi powiedzieć, raczej nie powinno się to różnić...

Hmmm tak się jeszcze zastanawiam czy jakiś bezpiecznik może odpowiadać za to... Na pewno zdarzało się, że gniazda ładowania nie działały przez bezpieczniki, ale usb, nie wiem...

Co do wymiany to nie będzie to trudne, ostatnio rozbierałem:
https://youtu.be/lPyi5QYycF0

Jak wrzucisz na D lub N to wystarczy wyhaczyć mieszek i zdjąć centralną konsolę, można bez zdejmowania gałki zmiany biegów da się wyciągnąć ten plastik z gniazdami :)

Mocno trzyma się nie zdziw, ale pewnymi ruchami nic nie połamiesz :)

s3ba91
Posty: 6
Rejestracja: 09 mar 2021, 15:06
Auto: 1.6 AWD Limited
kolor: Szary

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: s3ba91 » 22 kwie 2021, 17:20

A więc tak udało mi się wymienić na nowe gniazdo USB / AUX - mam takie, że z tyłu jest 1 kabel osobny od AUX i 1 osobny od USB. I niestety sytuacja wygląda tak że nadal gniazdo USB nie działa ;( także albo kabel od gniazda do ekranu jest uszkodzony albo sam ten ekran jest jakiś uszkodzony że nie czyta tego USB ... Chyba że po drodze są jeszcze jakieś przyłącza inne ? Ktoś wie co z tym mogę teraz dalej zrobić ? Bo mi ręce już opadają , a obawiam się , że będę tak wymieniał po kolei kolejne elementy , aż ktoś mi powie że już tylko zostaje wymiana samego ekranu żeby działało :D czyli jakieś 1500-2000zl koszt wtedy już ...

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 22 kwie 2021, 18:47

Ciężko powiedzieć co to może być... A może Ci ten kabel się wypiął od radia... nie wiem

muzykfan
Posty: 16
Rejestracja: 29 kwie 2021, 10:40
Auto: Hyundai Santa Fe 2.0T-GDI
kolor: Niebieski

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: muzykfan » 29 kwie 2021, 12:05

Dzień dobry, witam uprzejmie szanownych kolegów.
Jestem posiadaczem Hyundaia Santa fe z 2017 roku sprowadzonego z USA i borykam się z podobnymi problemami odnośnie nawigacji etc.
Z tego co się dowiedziałem to na chwile obecna brak szans na przestrojenie systemu na EU a nie chce zmieniać jednostki by nie tracić na jakości...
więc pomyślałem o aplikacji Android Auto ale cos mi w tym temacie nie idzie... proszę o pomoc pleeeaase:)
byłbym bardzo wdzięczny za pomoc ... w razie potrzeby podaje adres
muzykfan@gmail.com
Być może że jest ktoś z Was z okolic Poznania, chętnie bym podjechał gdyby zaistniała taka potrzeba:)

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 29 kwie 2021, 14:03

@muzykfan wszystko teraz można pobrać przez oficjalny program Hyundaia

Z tego tematu ściągniesz najnowsze aktualizacje do radia i navi
viewtopic.php?f=22&t=763

A tu opisane jest wszystko jak włączyć i używać AA
viewtopic.php?f=22&t=503

🙂

muzykfan
Posty: 16
Rejestracja: 29 kwie 2021, 10:40
Auto: Hyundai Santa Fe 2.0T-GDI
kolor: Niebieski

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: muzykfan » 04 maja 2021, 13:03

@wojto89 nie wiem czy to jest istotne ale używam IPhone i nic nie mogę zainstalować natomiast po podłączeniu do radia telefon nie jest wykrywany...ikona android auto w radiu jest szara i nieaktywna

muzykfan
Posty: 16
Rejestracja: 29 kwie 2021, 10:40
Auto: Hyundai Santa Fe 2.0T-GDI
kolor: Niebieski

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: muzykfan » 04 maja 2021, 13:08

@wojto89
Załączniki
IMG_2033.jpg
IMG_2033.jpg (62.99 KiB) Przejrzano 6376 razy

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków