Język polski menu i nawigacji

leszczu1
Posty: 2
Rejestracja: 03 mar 2021, 23:05
Auto: 1.6 TGDI FWD
kolor: Srebrny

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: leszczu1 » 03 mar 2021, 23:13

Witam. Mój Tucson z USA w wersji 1.6 T-GDI FWD Limited jest już w Polsce. Wielka prośba do wojto89 o instrukcję do AA :) mój email to leszczynski40@gmail.com
Z góry dziękuję!

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 04 mar 2021, 8:07

@leszczu a który to rok, bo jakiegoś starocia nie ściągałeś, a nowy powinien mieć 😝

Z tego tematu ściągniesz najnowsze aktualizacje do radia i navi
viewtopic.php?f=22&t=763

A tu opisane jest wszystko jak włączyć i używać AA
viewtopic.php?f=22&t=503

🙂

leszczu1
Posty: 2
Rejestracja: 03 mar 2021, 23:05
Auto: 1.6 TGDI FWD
kolor: Srebrny

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: leszczu1 » 04 mar 2021, 9:48

Rok 2015. Rozumiem że wystarczy pobrać z wskazanego linku i wgrać na kartę z nawigacji? (Aplikacja na telefon to nie problem) dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 04 mar 2021, 13:24

@leszczu1 tak, pobierasz na kartę i będzie ok. Tylko musisz większą kartę SD kupić bo ta oryginalna ma za małą pojemność :P

s3ba91
Posty: 6
Rejestracja: 09 mar 2021, 15:06
Auto: 1.6 AWD Limited
kolor: Szary

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: s3ba91 » 09 mar 2021, 15:13

@wojto89 Hej, a nie wiesz czy dla auta z Kanady też to zadziała ?

Bo mam Hyundai Tucson 1.6 AWD Limited 2016 rok z Kanady i navi jest na Android ale bez wgranego Android Auto - ponoć był udostępniony jakiś update na Kanadę i użytkownicy sami przez stronę mogli zarejestrować auto i po VIN ściągnąć update , ale obecnie już nie ma do tego dostępu. W PL w salonach jedyne co mi mówią to że mogą spróbować wymienić całe navi na EU wersje, ale update mi nie mogą zrobić. Próbowałem mailowo z Hyundai Kanada załatwić sprawę , ale nie mogą udostępnić mi w taki sposób update'u - więc już pomału tracę nadzieję, że uda mi się się zainstalować Android Auto ;(

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 09 mar 2021, 16:37

Instalka z tego linka ma też opcje do ściągania navi na Kanadę więc oprogramowanie też będzie :)
viewtopic.php?f=22&t=763

Jak masz kartę pamięci o odpowiedniej pojemności to jeszcze dziś będziesz miał AA w swojej Tośce :)

s3ba91
Posty: 6
Rejestracja: 09 mar 2021, 15:06
Auto: 1.6 AWD Limited
kolor: Szary

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: s3ba91 » 09 mar 2021, 20:15

@wojto89 dzięki wielki - już ściagam.
A orientujesz się czy ta karta pamięci to musi być dosłownie tylko i wyłącznie "SD" 32GB czy może byc np nowsza generacja tj. "SDHC" i np 64 GB ?

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 10 mar 2021, 8:17

@s3ba91 myślę, że na SDHC 64GB też pójdzie, ale na 100% Ci nie powiem :)

s3ba91
Posty: 6
Rejestracja: 09 mar 2021, 15:06
Auto: 1.6 AWD Limited
kolor: Szary

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: s3ba91 » 02 kwie 2021, 1:53

Mam ciekawy problem, a mianowicie aktualizacja przebiegła pomyślnie i w aucie mam widoczną teraz ikonę Android Auto, ale jest ona "wyszarzona" i nie mogę w nią wejść :
Załącznik img_20210402_013522_optimized.jpg nie jest już dostępny
Z tego co czytałem to muszę podłączyć po USB telefon z Android Auto i wtedy tam to Android Auto powinno się włączyć.
Ale problem w tym, że chyba złącze USB w moim Tucsonie 2016 ( z Kanady ) jest jakiejś starszej generacji i ma małe zasilanie. Bo jak podłącze po USB mój telefon tj. Xiaomi Redmi Note 9 Pro to na telefonie miga mi ikona ładowania tak jakby się co sekundę podłączał i próbował ładować po czym rozłączał. Próbowałem zarówno z kablem oryginalnym ( do szybkiego ładowania ) jak i z jakimiś zwykłymi, które mam typu C, ale zachowanie to samo. Z tego co czytałem to należy w telefonie ustawić aby USB połączenie było w trybie MTP / media share, a nie ładowanie. Więc tak też próbowałem :
img_20210402_013522_optimized.jpg
img_20210402_013522_optimized.jpg (251.56 KiB) Przejrzano 6060 razy
Ale problem nadal ten sam że nie podłącza mi telefonu :(
Ktoś wie jak to obejść ? Jakiś specjalny kabel kupić ? Albo jakaś przejściówkę umożliwiająca osobne zasilanie ? Albo może na tym moim telefonie coś muszę zmienić w ustawie albo w nawigacji ? ( Btw. Android auto na tel mam najnowsze 6.2.6..., a nawigację update też z dzisiaj ściągniętą najnowsza wersja ). Znalazłem np takie przejściówki USB org + zasilanie :
https://allegro.pl/oferta/kabel-y-adapt ... 5843170485
Albo
https://allegro.pl/oferta/adapter-katow ... 4291fbf951
Ktoś wie czy to może zadziałać czy problem jest po prostu z moim tel lub też konieczna jest wymiana USB portu na nowszy w aucie ?

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Język polski menu i nawigacji

Post autor: wojto89 » 02 kwie 2021, 8:26

Też mam Xiaomi tylko Mi Mix 2S i u mnie wszystko działa bez dodatkowego prądu...

Co prawda ja kupiłem taki kabel:
https://allegro.pl/oferta/kabel-baseus- ... 8909407669

Nie używam oryginalnego tylko ten.

Niektóre telefony mogą mieć duży pobór mocy, ale ciężko mi powiedzieć, czy Twój ma aż tak duży, że bez dodatkowego zasilania się nie obejdzie...

Z tego co czytam, to Twój telefon dostał aktualizację do androida 11 więc nie powinieneś móc zainstalować oddzielnie Android Auto... Może sprawdź aktualizacje telefonu. Mój z Androidem 10 nie potrzebował instalacji AA i wtedy ikony AA nie znajdziesz w menu telefonu...

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków