Puknięcie z tyłu przy 30km/h
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
@wrobel naprawdę ? dla mnie jest to obowiązkowa pozycja, chociaż aktywacja tylko przy przekroczeniu pewnej prędkości
Podziel się z nami dlaczego tak zrobiłeś?
Podziel się z nami dlaczego tak zrobiłeś?
- Pit
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 mar 2018, 13:40
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: 1.6GDI Style
- kolor: Polar White
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
Dziś rano jak wsiadłem to pierwsze co zaryglowałem zamki aby mnie nie rozpraszały (nie chciało mi się szukać gdzie to się wyłącza), wyłaczyłem radio.
I co? I nic. Żadnego puknięcia
Podejrzewam jeszcze jedną rzecz że to puknięcie może być to ryglowanie klapy bagażnika.
Czyli jak wyłączamy automatyczne ryglowanie zamków to klapa i tak się rygluje. A skoro ja ręcznie zaryglowałem na poczatku to nie miało co ryglować i pukać.
I co? I nic. Żadnego puknięcia
Podejrzewam jeszcze jedną rzecz że to puknięcie może być to ryglowanie klapy bagażnika.
Czyli jak wyłączamy automatyczne ryglowanie zamków to klapa i tak się rygluje. A skoro ja ręcznie zaryglowałem na poczatku to nie miało co ryglować i pukać.
- LukaszTucson
- Posty: 93
- Rejestracja: 12 mar 2018, 16:13
- Lokalizacja: Rydułtowy/Rybnik
- Auto: 1,6 GDI MT
- kolor: White Sand
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
Aż sprawdzę jak pojadę do domu z pracy. Ja też rygluje-kiedyś mi koleś wszedł do auta jak stałem na światłach. Musiałem go podrzucić na przystanek autobusowy. Na strachu się skończyło...
Tapatalk
Tapatalk
"Życie jest piękne zakwiczał prosiaczek i rzucił się w przepaść"
HYUNDAI TUCSON 1.6 GDI Comfort + Navi + Hak (White Sand)
HYUNDAI TUCSON 1.6 GDI Comfort + Navi + Hak (White Sand)
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
niezły motyw
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
nie wyobrażam sobie aby ta funkcja nie była aktywna, właśnie ze względu na bezpieczeństwo
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
Pukniecie muszę sprawdzić, bo na dzień dzisiejszy twierdzę że nie mam, ale- może mi umknęło.
A co do automatycznego ryglowania drzwi. Nie mam tego i nigdy nie miałem. Jest to dla mnie rzecz zbędna, a jak wsiadam do kogoś i auto się rygluje, podnosi mi się ciśnienie. Denerwuje mnie ta późniejszą konieczność otwierania na 2 razy, nie... A nawet nein...
A co do automatycznego ryglowania drzwi. Nie mam tego i nigdy nie miałem. Jest to dla mnie rzecz zbędna, a jak wsiadam do kogoś i auto się rygluje, podnosi mi się ciśnienie. Denerwuje mnie ta późniejszą konieczność otwierania na 2 razy, nie... A nawet nein...
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
po zgaszeniu silnika drzwi odryglowuja sie automatycznie
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
A to zależy jak ustawisz w opcjach.
- Załączniki
-
- Capture.JPG (120.81 KiB) Przejrzano 5170 razy
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
Nie przekonują mnie żadne opcje, które są dostępne. Mało tego, kiedyś dla ciekawości włączyłem, przyszła żona, przyszedł syn. Okazało się, że nie jestem osamotniony w osądzie tej funkcji
Dla mnie może nie istnieć, nie rozumiem, dlaczego ktoś to włącza, ale że jestem (ponoć) dobrze wychowany, swoje sądy zostawiam dla siebie
Dla mnie może nie istnieć, nie rozumiem, dlaczego ktoś to włącza, ale że jestem (ponoć) dobrze wychowany, swoje sądy zostawiam dla siebie
- firefighter1
- Posty: 216
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:58
- Auto: 1.6 GDI
- kolor: Silver
Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h
Tak to puknięcie jest, natomiast nie zastanawiałem się nad nim bo miałem tak w nowym Fordzie Fiesta. Z tego co pamiętam chodziło o układ hydrauliczny, którym był połączony hamulec i sprzęgło. Albo odpowietrzenie układu albo jakieś sprawdzenie przy pierwszym stracie.
Tutaj zachowuje się to identycznie dlatego nie przejmowałem i nie przejmuję się tym.
W Fordzie dodatkowo było czuć uderzenie w pedał sprzęgła, który posiadał cylinder hydrauliczny żeby z niego nie strzelić. Oszczędzał tarcze przy nieumiejętnym puszczaniu sprzęgła.
Tutaj zachowuje się to identycznie dlatego nie przejmowałem i nie przejmuję się tym.
W Fordzie dodatkowo było czuć uderzenie w pedał sprzęgła, który posiadał cylinder hydrauliczny żeby z niego nie strzelić. Oszczędzał tarcze przy nieumiejętnym puszczaniu sprzęgła.