Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: RedDevil » 14 mar 2018, 9:35

@wrobel naprawdę ? dla mnie jest to obowiązkowa pozycja, chociaż aktywacja tylko przy przekroczeniu pewnej prędkości

Podziel się z nami dlaczego tak zrobiłeś?

Awatar użytkownika
Pit
Posty: 32
Rejestracja: 13 mar 2018, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Auto: 1.6GDI Style
kolor: Polar White

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: Pit » 14 mar 2018, 9:46

Dziś rano jak wsiadłem to pierwsze co zaryglowałem zamki aby mnie nie rozpraszały (nie chciało mi się szukać gdzie to się wyłącza), wyłaczyłem radio.
I co? I nic. Żadnego puknięcia :(
Podejrzewam jeszcze jedną rzecz że to puknięcie może być to ryglowanie klapy bagażnika.
Czyli jak wyłączamy automatyczne ryglowanie zamków to klapa i tak się rygluje. A skoro ja ręcznie zaryglowałem na poczatku to nie miało co ryglować i pukać.

Awatar użytkownika
LukaszTucson
Posty: 93
Rejestracja: 12 mar 2018, 16:13
Lokalizacja: Rydułtowy/Rybnik
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: White Sand

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: LukaszTucson » 14 mar 2018, 9:50

Aż sprawdzę jak pojadę do domu z pracy. Ja też rygluje-kiedyś mi koleś wszedł do auta jak stałem na światłach. Musiałem go podrzucić na przystanek autobusowy. Na strachu się skończyło...

Tapatalk

"Życie jest piękne zakwiczał prosiaczek i rzucił się w przepaść"
HYUNDAI TUCSON 1.6 GDI Comfort + Navi + Hak (White Sand)

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: RedDevil » 14 mar 2018, 10:17

niezły motyw :)

Viki2000

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: Viki2000 » 14 mar 2018, 10:20

nie wyobrażam sobie aby ta funkcja nie była aktywna, właśnie ze względu na bezpieczeństwo

Awatar użytkownika
marcelini
Posty: 204
Rejestracja: 10 mar 2018, 7:52
Auto: Santa Fe
kolor: white pearl

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: marcelini » 14 mar 2018, 10:29

Pukniecie muszę sprawdzić, bo na dzień dzisiejszy twierdzę że nie mam, ale- może mi umknęło.
A co do automatycznego ryglowania drzwi. Nie mam tego i nigdy nie miałem. Jest to dla mnie rzecz zbędna, a jak wsiadam do kogoś i auto się rygluje, podnosi mi się ciśnienie. Denerwuje mnie ta późniejszą konieczność otwierania na 2 razy, nie... A nawet nein...

Viki2000

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: Viki2000 » 14 mar 2018, 10:52

po zgaszeniu silnika drzwi odryglowuja sie automatycznie

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: RedDevil » 14 mar 2018, 10:59

A to zależy jak ustawisz w opcjach.
Załączniki
Capture.JPG
Capture.JPG (120.81 KiB) Przejrzano 5166 razy

Awatar użytkownika
marcelini
Posty: 204
Rejestracja: 10 mar 2018, 7:52
Auto: Santa Fe
kolor: white pearl

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: marcelini » 14 mar 2018, 11:03

Nie przekonują mnie żadne opcje, które są dostępne. Mało tego, kiedyś dla ciekawości włączyłem, przyszła żona, przyszedł syn. Okazało się, że nie jestem osamotniony w osądzie tej funkcji :lol:
Dla mnie może nie istnieć, nie rozumiem, dlaczego ktoś to włącza, ale że jestem (ponoć) dobrze wychowany, swoje sądy zostawiam dla siebie :mrgreen:

Awatar użytkownika
firefighter1
Posty: 216
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:58
Auto: 1.6 GDI
kolor: Silver

Re: Puknięcie z tyłu przy 30km/h

Post autor: firefighter1 » 14 mar 2018, 11:26

Tak to puknięcie jest, natomiast nie zastanawiałem się nad nim bo miałem tak w nowym Fordzie Fiesta. Z tego co pamiętam chodziło o układ hydrauliczny, którym był połączony hamulec i sprzęgło. Albo odpowietrzenie układu albo jakieś sprawdzenie przy pierwszym stracie.
Tutaj zachowuje się to identycznie dlatego nie przejmowałem i nie przejmuję się tym.
W Fordzie dodatkowo było czuć uderzenie w pedał sprzęgła, który posiadał cylinder hydrauliczny żeby z niego nie strzelić. Oszczędzał tarcze przy nieumiejętnym puszczaniu sprzęgła.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków