Strona 6 z 6

Re: Akcja naprawcza HECU

: 29 maja 2021, 9:58
autor: Sander
Wiec u mnie chyba temat zdechl... jak sie nie wie co zrobic to co? zmiemy opiekuna i zacznijmy od nowa, moze sie znudzi
Thank you for contacting Hyundai Motor America’s National Consumer Affairs. Your concerns are important to us and as your new case manager, I look forward to speaking with you. We are currently experiencing a delay in being able to work with you due to high call volume. In order to help facilitate our review of your in-warranty vehicle concerns, please feel free to reply to this email with any additional details or questions you may have. I expect to be able to contact you in approximately 3-5 business days. We apologize for this delay and appreciate your patience.

Re: Akcja naprawcza HECU

: 01 lip 2021, 9:52
autor: wojto89
U mnie akcja serwisowa wykonana więc dziś poszedł mail w waszej sprawie. Mam nadzieję, że otrzymamy jakąś informację odnośnie akcji serwisowej dla użytkowników amerykańskich Tucosnów w Polsce :)

Dostałem maile i numery VIN od 4 osób, ale jakby ktoś jeszcze potrzebował to piszcie :)

Re: Akcja naprawcza HECU

: 04 lis 2021, 15:29
autor: Sander
Panowie, dostaliscie chociaz pol informacji z ASO?

To sie ogolnie nieco smieszne zaczyna robic

Re: Akcja naprawcza HECU

: 04 lis 2021, 17:01
autor: wojto89
@Sander do mnie ASO, po wskazaniu wybranego, też sie nie odezwało...

Dopiero jak do nich napisałem to zadzwonili i umówili mnie na wykonanie akcji 🙂

Re: Akcja naprawcza HECU

: 04 lis 2021, 17:13
autor: Sander
Sek w tym ze dzwoniłem jakiś czas temu i nic :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Akcja naprawcza HECU

: 04 lis 2021, 17:43
autor: wojto89
To może znowu przycisnąć Pana Macieja z HMP