Akcja naprawcza HECU

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 17 kwie 2021, 17:02

@Baranek pisałem dokładnie tu: ConsumerAffairs@hmausa.com

Dalej już sami wiedzieli gdzie to ma trafić 🙂

Tak patrzę na tego maila co dostałem to w temacie mam akcje serwisowa nr 195 i T3C... 195 to ta z tematu tego wątku, ale T3C dotyczy podobno pompy próżniowej... wyglada na to, że obie rzeczy zrobią 🙂

boban61
Posty: 73
Rejestracja: 26 wrz 2018, 20:59
Auto: 2016 Hyundai Tucson Limited with Ultimate Package
kolor: Polar White

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: boban61 » 18 kwie 2021, 10:32

To i ja napisałem do USA. Zobaczymy co odpiszą. Możliwe że po Twoim zapytaniu @wojto89 moja sprawa pójdzie szybciej. Miejmy nadzieję.

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 18 kwie 2021, 12:13

Jakby były jakieś problemy to mogę napisać do tych ludzi, których dołączył do maila ten polski menedżer techniczny, który do mnie pisał... niech wiedza, ze nie jestem jedyny 🙂

Co prawda czekam jeszcze na kontak z ASO Kakrlik (ten punkt wskazałem) ale mam nadzieję, że długo im to nie zajmie 🙂
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2021, 13:39 przez wojto89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sander
Posty: 156
Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
Lokalizacja: Trojmiasto
Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
kolor: Ruby Wine Pearl

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: Sander » 18 kwie 2021, 12:22

wojto89 pisze:Jakby były jakieś problemy to mogę napisać do tych ludzi, których dołączył do maila ten polski menedżer techniczny, który do mnie pisał... niech wiedza, ze nie jestem jedyny Obrazek

Co prawda czekam jeszcze na kontak z ASO Kakrlik (ten punkt wskazałem) ale mam nadzieję, że długo im tonie zajmie Obrazek
Myśle ze najpierw załatw swoją sprawę co by nie przedobrzyć :) jak będziesz mieć temat zamknięty to można pomyśleć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 18 kwie 2021, 13:38

@Sander może masz rację, żeby się nie wycofali jak się okaże, że jest nas tak wielu :P

Awatar użytkownika
FredX
Posty: 898
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
kolor: Black Pearl + Stone Cold
Kontakt:

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: FredX » 24 kwie 2021, 8:46

Ja jestem umówiony na 4.05 , czas pracy podali około 2 godziny .

Awatar użytkownika
Sander
Posty: 156
Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
Lokalizacja: Trojmiasto
Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
kolor: Ruby Wine Pearl

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: Sander » 26 kwie 2021, 19:00

wojto89 pisze:
18 kwie 2021, 13:38
@Sander może masz rację, żeby się nie wycofali jak się okaże, że jest nas tak wielu :P
Ja niestety nie mam jak zwykle szczescia...
I do not believe I am capable of reaching out to that number due to being international but we can further communicate here. I have reached out to an internal resource for further assistance and advised to request certain information from you. Please provide all that you possibly can from the list below:

• Name of the City, the customer currently resides in Poland
• Current copy of registration
• Current copy of the title
• Copy of purchase contract
• Import and export Customs documents
• Currently actual mileage of the vehicle and condition of the vehicle
• Contact info of the local authorized Hyundai dealership in Poland
• Vehicle maintenance history
• Copy of repair order from an authorized Hyundai dealership
• If customer is serving a military, a copy of dispatch letter or a military ID.

You may reply and attach all info onto this email.

Thank you.

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 26 kwie 2021, 19:52

@Sander ode mnie też to wszystko chcieli... Część można pominąć jakoś się wytłumaczyć jak np. serwis. Napisałem że pytałem HMP czy można kontynuować serwis i gwarancje, powiedzieli nie, to serwisuje w nie ASO :P

Ale coś musisz im podesłać z tego, to podobnie jak przy rejestracji na ich stronie

Awatar użytkownika
Sander
Posty: 156
Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
Lokalizacja: Trojmiasto
Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
kolor: Ruby Wine Pearl

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: Sander » 26 kwie 2021, 20:43

wojto89 pisze:
26 kwie 2021, 19:52
@Sander ode mnie też to wszystko chcieli... Część można pominąć jakoś się wytłumaczyć jak np. serwis. Napisałem że pytałem HMP czy można kontynuować serwis i gwarancje, powiedzieli nie, to serwisuje w nie ASO :P

Ale coś musisz im podesłać z tego, to podobnie jak przy rejestracji na ich stronie
Pocieszyles mnie :) ja to odebralem na zasadzie... znajdzmy do czego tu sie przy...lic :)

Awatar użytkownika
FredX
Posty: 898
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
kolor: Black Pearl + Stone Cold
Kontakt:

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: FredX » 06 maja 2021, 6:42

Mój Tucson już po akcji , auto oddali po 3 godzinach , cos tam naskrobali w książce gwarancyjnej i jakiś papier dołozyli , no i najważniejsze umyli auto w ramach usługi :shock:

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków