Akcja naprawcza HECU

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 13 kwie 2021, 18:05

Szanowny Panie,


Dziękujemy bardzo za ponowny kontakt.
W nawiązaniu do Pana wiadomości pragniemy potwierdzić, że zgodnie z informacją zawartą w systemie Hyundai, pojazd o numerze VIN: KM8xxxxxxxx nie jest aktualnie objęty kampanią przywoławczą.
Jednak w celu pełnego wyjaśnienia sprawy Hyundai Motor Poland wystąpi do dystrybutora kraju pochodzenia auta o informację dotyczącą postępowania w tej sprawie.
W razie ewentualnych pytań zapraszamy do kontaktu.


Z poważaniem,


Zespół Centrum Obsługi Klienta Hyundai Motor Poland
No coś się ruszyło... Chyba...

Awatar użytkownika
Baranek
Posty: 115
Rejestracja: 23 mar 2020, 13:10
Lokalizacja: Poznań
Auto: Tucson AWD 2.0 GDI from Canada
kolor: Phantom Black

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: Baranek » 14 kwie 2021, 18:55

Gdzieś mi mignęło, że właśnie jak jest elektryczny ręczny ale moze źle doczytałem.

Wojto ty masz także za wielkiej wody. Daj znać jak coś się ruszy
------------------------------
Good driver just driving.

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 14 kwie 2021, 20:04

@Baranek coś się ruszyło z obu stron... zaraz wyjdzie, że mnie dwa razy wezwą na naprawę :P
Hyundai Motor America was made aware that your vehicle is out of the country and it is affected by recalls. We received your request to have the recalls completed at your location. We are in the process of reviewing your request. I hope to have an update by April 19th. Pease contact me if you have any questions

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 14 kwie 2021, 20:12

Hmmm ktoś pisał żeby się nie martwić... to patrzcie na to:
https://youtu.be/CeEw3YLJ6ic

Awatar użytkownika
Sander
Posty: 156
Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
Lokalizacja: Trojmiasto
Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
kolor: Ruby Wine Pearl

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: Sander » 14 kwie 2021, 22:53

wojto89 pisze:Hmmm ktoś pisał żeby się nie martwić... to patrzcie na to:
https://youtu.be/CeEw3YLJ6ic
O to właśnie chodzi... wszystko dobrze dopóki rzeczywiście nie walnie..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 15 kwie 2021, 19:28

U mnie sprawa już się prawie zakończyła, dostałem maila (z kopią do kilku osób z Hyundai USA, Europa i PL) od jednego z menadżerów technicznych, w którym poprosił mnie o wybranie dogodnego serwisu :)

Serwis ma się ze mną kontaktować :)

Także posiadacze amerykańskich Tosiek w PL nie zostaną pominięci w akcji serwisowej :) Warto było pisać, zawsze to człowiek będzie spał spokojniej :)

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: krisman » 16 kwie 2021, 1:35

Przecież o wersjach sprowadzonych jest oficjalna wzmianka na stronie gdzie można sprawdzić po VIN czy podlega.



Awatar użytkownika
wojto89
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
Lokalizacja: Poznan
Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
kolor: Coliseum Gray

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: wojto89 » 16 kwie 2021, 7:19

@krisman na stronie Hyundaia? Ja takiej wzmianki nie widziałem...

Nawet gdyby to w naszym przypadku dowiedzieć sie ze obejmuje to jedno, a załatwić żeby zrobili to drugie...

Hyundai Polska na początku próbował mnie zbyć tekstami, że w ich bazie tego nr vin nie ma... No i mieli racje, bo w ich bazie nie było...

Awatar użytkownika
krisman
Posty: 2405
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
kolor: Micron Grey

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: krisman » 17 kwie 2021, 8:28

Rzeczywiście wzmianka zniknęła że strony na której to widziałem.

Wysłane z mojego J23 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
Baranek
Posty: 115
Rejestracja: 23 mar 2020, 13:10
Lokalizacja: Poznań
Auto: Tucson AWD 2.0 GDI from Canada
kolor: Phantom Black

Re: Akcja naprawcza HECU

Post autor: Baranek » 17 kwie 2021, 16:16

Wojto ale pisałeś do do dealera w USA czy do generalnego przedstawiciela na USA?
------------------------------
Good driver just driving.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków