Akcja naprawcza HECU
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Akcja naprawcza HECU
@Baranek pisałem dokładnie tu: ConsumerAffairs@hmausa.com
Dalej już sami wiedzieli gdzie to ma trafić
Tak patrzę na tego maila co dostałem to w temacie mam akcje serwisowa nr 195 i T3C... 195 to ta z tematu tego wątku, ale T3C dotyczy podobno pompy próżniowej... wyglada na to, że obie rzeczy zrobią
Dalej już sami wiedzieli gdzie to ma trafić
Tak patrzę na tego maila co dostałem to w temacie mam akcje serwisowa nr 195 i T3C... 195 to ta z tematu tego wątku, ale T3C dotyczy podobno pompy próżniowej... wyglada na to, że obie rzeczy zrobią
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 20:59
- Auto: 2016 Hyundai Tucson Limited with Ultimate Package
- kolor: Polar White
Re: Akcja naprawcza HECU
To i ja napisałem do USA. Zobaczymy co odpiszą. Możliwe że po Twoim zapytaniu @wojto89 moja sprawa pójdzie szybciej. Miejmy nadzieję.
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Akcja naprawcza HECU
Jakby były jakieś problemy to mogę napisać do tych ludzi, których dołączył do maila ten polski menedżer techniczny, który do mnie pisał... niech wiedza, ze nie jestem jedyny
Co prawda czekam jeszcze na kontak z ASO Kakrlik (ten punkt wskazałem) ale mam nadzieję, że długo im to nie zajmie
Co prawda czekam jeszcze na kontak z ASO Kakrlik (ten punkt wskazałem) ale mam nadzieję, że długo im to nie zajmie
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2021, 13:39 przez wojto89, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sander
- Posty: 156
- Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
- kolor: Ruby Wine Pearl
Re: Akcja naprawcza HECU
Myśle ze najpierw załatw swoją sprawę co by nie przedobrzyć jak będziesz mieć temat zamknięty to można pomyślećwojto89 pisze:Jakby były jakieś problemy to mogę napisać do tych ludzi, których dołączył do maila ten polski menedżer techniczny, który do mnie pisał... niech wiedza, ze nie jestem jedyny
Co prawda czekam jeszcze na kontak z ASO Kakrlik (ten punkt wskazałem) ale mam nadzieję, że długo im tonie zajmie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Akcja naprawcza HECU
@Sander może masz rację, żeby się nie wycofali jak się okaże, że jest nas tak wielu
- FredX
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
- kolor: Black Pearl + Stone Cold
- Kontakt:
Re: Akcja naprawcza HECU
Ja jestem umówiony na 4.05 , czas pracy podali około 2 godziny .
- Sander
- Posty: 156
- Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
- kolor: Ruby Wine Pearl
Re: Akcja naprawcza HECU
Ja niestety nie mam jak zwykle szczescia...
I do not believe I am capable of reaching out to that number due to being international but we can further communicate here. I have reached out to an internal resource for further assistance and advised to request certain information from you. Please provide all that you possibly can from the list below:
• Name of the City, the customer currently resides in Poland
• Current copy of registration
• Current copy of the title
• Copy of purchase contract
• Import and export Customs documents
• Currently actual mileage of the vehicle and condition of the vehicle
• Contact info of the local authorized Hyundai dealership in Poland
• Vehicle maintenance history
• Copy of repair order from an authorized Hyundai dealership
• If customer is serving a military, a copy of dispatch letter or a military ID.
You may reply and attach all info onto this email.
Thank you.
- wojto89
- Posty: 1508
- Rejestracja: 12 kwie 2018, 11:25
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: Tucson, 1.6 T-GDI 7DCT, AWD, LIMITED
- kolor: Coliseum Gray
Re: Akcja naprawcza HECU
@Sander ode mnie też to wszystko chcieli... Część można pominąć jakoś się wytłumaczyć jak np. serwis. Napisałem że pytałem HMP czy można kontynuować serwis i gwarancje, powiedzieli nie, to serwisuje w nie ASO
Ale coś musisz im podesłać z tego, to podobnie jak przy rejestracji na ich stronie
Ale coś musisz im podesłać z tego, to podobnie jak przy rejestracji na ich stronie
- Sander
- Posty: 156
- Rejestracja: 30 paź 2019, 8:36
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Auto: 1,6 T-GDI, 7DCT, AWD, Limited Ultimate
- kolor: Ruby Wine Pearl
Re: Akcja naprawcza HECU
Pocieszyles mnie ja to odebralem na zasadzie... znajdzmy do czego tu sie przy...licwojto89 pisze: ↑26 kwie 2021, 19:52@Sander ode mnie też to wszystko chcieli... Część można pominąć jakoś się wytłumaczyć jak np. serwis. Napisałem że pytałem HMP czy można kontynuować serwis i gwarancje, powiedzieli nie, to serwisuje w nie ASO
Ale coś musisz im podesłać z tego, to podobnie jak przy rejestracji na ich stronie
- FredX
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
- kolor: Black Pearl + Stone Cold
- Kontakt:
Re: Akcja naprawcza HECU
Mój Tucson już po akcji , auto oddali po 3 godzinach , cos tam naskrobali w książce gwarancyjnej i jakiś papier dołozyli , no i najważniejsze umyli auto w ramach usługi