Z tego korka od osuszacza na dole ?mad pisze:Widać gołym okiem ,że to wyciek
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Z tego korka od osuszacza na dole ?mad pisze:Widać gołym okiem ,że to wyciek
W dalszym ciagu pytanie czy mozna z tym jezdzic ?mad pisze:Dokładnie
Wyciek jest taki jak napisałem, czyli 5 gram z 600, które powinny być w układzie.mad pisze: ↑25 cze 2018, 20:55Bartek zależy jak duży jest wyciek czynnika chłodzącego w Twoim przypadku
Napisałeś wcześniej, że po wizycie w serwisie cyt" potencjalne miejsce zapocenia do dalszej obserwacji...
Czy oni już kompletnie zgłupieli bo przecież gołym okiem nie Jesteś w stanie stwierdzić w jakim tempie będzie ubywać czynnika i czy instalacja jest szczelna czy nie.Musisz zrobić test szczelności układu klimatyzacj w serwisie.Bez tego ani rusz
Zdarza się, że czynnika po prostu ubywa na tyle, że zagrożona zostaje sprawność sprężarki. Miejsca, w którym układ klimatyzacji jest nieszczelny można określić dzięki fluorescencyjnej substancji dodawanej do czynnika chłodniczego (koszt ok. 20 zł) oraz lampie UV.
Ubytek czynnika chłodniczego należy uzupełnić zapobiegając tym samym zatarciu sprężarki.
Ja bym z tym tak nie jezdził bo jeżeli zatrzesz sprężarkę to koszty będą kosmiczne
Skoro autoryzowany serwis Hyundaia nie potrafi sprawdzić profesjonalnie czy jest wyciek czy nie, to
podjedz do pierwszego lepszego serwisu klimatyzacji i sprawdz szczelność.Lepiej stracić 20 zł i spać spokojnie niż domyślać się czy wszystko jest ok.
Innej rady nie ma
No właśnie też się zdziwiłem skąd wyciek oleju skoro poziom czynnika jest w porządku ?krisman pisze:A te 5 gram, to w granicach błędu pomiarowego urządzenia.