Witam
Jeśli chodzi o tzw. złapanie gumy w trasie, to ja nie idę na żadne kompromisy, zestawy naprawcze czy assistance mnie nie interesują. W poprzednim aucie (ix35) miałem pełnowymiarowe, aluminiowe kolo zapasowe, identyczne jak pozostałe 4 koła. W nowym Tucsonie, Hyundai poszedł drogą pozostałych marek i zamiast standardowego pełnowymiarowego koła, dołącza zestaw naprawczy lub koło dojazdowe. Przed wyjazdem wakacyjnym zaopatrzyłem się w pełnoprawny zestaw do wymiany koła. Koszty to 630zł.
Minus taki, że podłogi bagażnika nie da się już obniżyć, ale za to jest jeszcze mnóstwo miejsca na drobiazgi wokół koła.
Oprócz tego zauważyłem, oglądają innego Tucsona w salonie, który miał dojazdówke, że to miejsce w bagażniku które jest przeznaczone na zapas jest płytsze, więc nie jestem pewien czy da się wymienić kołó dojazdowe w którym profil jest mniejszy na pełnowymiarowe koło.
Felga (używana, ale w bardzo dobrym stanie+przesyłka) -320zł
Opona (używana, kupiona 2 lata temu) - 194zł
Lewarek+klucz - 88zł
Śruba mocująca felgę do bagażnika (ASO) - 28zł