Opony letnie
Re: Opony letnie
U mnie też wymieniali prawie 3 h.
I też nie zaznaczyli, która opona gdzie była ... a może maja jakiś tajny sposób???
Jak rozpoznać skąd były zdjęte opony, by zmienić położenie na kolejną zimę?
I też nie zaznaczyli, która opona gdzie była ... a może maja jakiś tajny sposób???
Jak rozpoznać skąd były zdjęte opony, by zmienić położenie na kolejną zimę?
- Dominika
- Posty: 181
- Rejestracja: 10 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: 1,6 GDI
- kolor: Phantom Black
Re: Opony letnie
Odszczekuję- opony są oznaczone, tylko w tym warsztacie na prośbę klientów piszą na bieżnikachBo tak bardziej estetycznie jest
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- krisman
- Posty: 2405
- Rejestracja: 09 mar 2018, 23:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Tucson 1.6 Gdi MT
- kolor: Micron Grey
Re: Opony letnie
@rwicik, loteria. Jeśli nie masz oznaczonych, to spróbuj po zużyciu bieżnika określić które były z przodu (więcej zużyte) co do stron - loteria.
- Htwr
- Posty: 606
- Rejestracja: 10 mar 2018, 21:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: 1.6 GDI
- kolor: Phantom Black
Re: Opony letnie
Znakowanie kredą na bieżniku jest "profesjonalne" i jak napisałaś "bardziej estetyczne". Czasami klienci marudzą jak mają popisane boki opon. Ale są też tacy, co mają napisane na boku, od wewnątrz na feldze i dodatkowo jeszcze do worka wrzucona jest karteczka z opisem (wszystko u jednego klienta) ))
HT Comfort 1.6 GDI 2 WD Phantom Black
-
- Posty: 317
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:51
- Auto: Tucson TL (2015) 1.6 T-GDI 4WD
- kolor: Thunder Grey
Re: Opony letnie
Mój "gumiarz" też oznacza na bieżniku. Kiedyś, dawno, w poprzednim samochodzie, inny "fachowiec" oznaczył farbą na bokach opon!!! Jak to zobaczyłem, o mało zawału nie dostałem Pierwszy i ostatni raz u niego wymieniałem opony
Re: Opony letnie
Panie panowie prezentuje 19" w 1.6 GDI
..wcale nie jest twardo auta też nie zmuliło choć pierwsze uczucie było dziwne bo opony na prawdę lepią się do drogi, muszę jeszcze przetestować na dużej prędkości bo nie było jak i gdzie.
Na razie oceniam baardzo pozytywnie zmianę.
Falken Azenis FK510
Meega oponki mmmm trzymają tak drogi że chyba mają jakiś klej .. droga hamowania rewelacja.
..wcale nie jest twardo auta też nie zmuliło choć pierwsze uczucie było dziwne bo opony na prawdę lepią się do drogi, muszę jeszcze przetestować na dużej prędkości bo nie było jak i gdzie.
Na razie oceniam baardzo pozytywnie zmianę.
Falken Azenis FK510
Meega oponki mmmm trzymają tak drogi że chyba mają jakiś klej .. droga hamowania rewelacja.
- FredX
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 mar 2018, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: OUTLANDER III 2.0 CVT+ Lancer RalliArt
- kolor: Black Pearl + Stone Cold
- Kontakt:
Re: Opony letnie
git majonez Panie
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Opony letnie
Ładne te felgi, dla mnie było twardo. Ale ty jesteś zadowolony więc tylko to się liczy.
Re: Opony letnie
Wrażenia po sezonie jazdy na letnich Falken Azenis FK510 245/45 i felgach 19" w 1.6GDi tydzień temu zmieniłem opony na 17 zima Vredestein WINTRAC XTREME S 225/60 na których jeździłem poprzedniej zimy i moje odczucia są następujące:
Droga z dziurami - przy powolnej jeździe toczeniu czuć ze profil jest większy i jest bardziej miękko natomiast przy jeździe > 100km opona 17 podskakuje ja na to mowie ping-pong zdecydowane wolę 19 tam auto trzyma się lepiej drogi.
Trzymanie w zakrętach zdecydowanie lepiej na 19" jedziesz jak po szynach przyklejony do drogi.
Ruszanie to jest pierwsza rzecz którą się odczuwa zaraz po zmianie jednak 19" 245/45 vs 225/60 - 2cm różnicy na koło + pewnie kilka kg robi różnicę auto rusza trochę ociężalej.
Vredestein zimowe starły się około 0,5mm w poprzednim sezonie natomiast Falken lato około 1mm w minionym sezonie letnim.
Ogólna opina jest taka że jeśli ktoś chce lub zamierza zmienić opony to najlepszy wybór to 18" 225/55
Koszt zamiany kół u lokalnego gumiarza 50zł
Droga z dziurami - przy powolnej jeździe toczeniu czuć ze profil jest większy i jest bardziej miękko natomiast przy jeździe > 100km opona 17 podskakuje ja na to mowie ping-pong zdecydowane wolę 19 tam auto trzyma się lepiej drogi.
Trzymanie w zakrętach zdecydowanie lepiej na 19" jedziesz jak po szynach przyklejony do drogi.
Ruszanie to jest pierwsza rzecz którą się odczuwa zaraz po zmianie jednak 19" 245/45 vs 225/60 - 2cm różnicy na koło + pewnie kilka kg robi różnicę auto rusza trochę ociężalej.
Vredestein zimowe starły się około 0,5mm w poprzednim sezonie natomiast Falken lato około 1mm w minionym sezonie letnim.
Ogólna opina jest taka że jeśli ktoś chce lub zamierza zmienić opony to najlepszy wybór to 18" 225/55
Koszt zamiany kół u lokalnego gumiarza 50zł