Awaria tylnej klapy

Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Awaria tylnej klapy

Post autor: mexxmen30 » 19 sie 2018, 12:41

Dopadło mojego Tucsona.

Nie mozna otworzyc tylnej klapy zblizeniowo elektromagnes nie reaguje nie dziala funkcja powitalna caly czas swieci sie oswietlenie wewnetrzne oraz caly czas na wyswietlaczu miga ze tylna klapa jest nie zamknieta.
Diagnoza servisu uszkodzony zamek tylnej klapy do wymiany na gwarancji a ze nie ma go na miejscu trzeba czekac kiedy dojedzie.
Dziwi mnie tylko ze przy zamknieciu auta i uzbrojeniu alarmu wogole sie on uzbraja i nie wyje a na wyswietlaczu przez dobre 30 min miga info o klapie.
Załączniki
20180817_065135-800x450.jpg
20180817_065135-800x450.jpg (57.17 KiB) Przejrzano 9051 razy

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: RedDevil » 19 sie 2018, 16:06

Ja miałem niedomkniętą klapę a samochód zamknął się bez problemu. Alarm się nie uruchomił.
Ja mam manualną ale w automacie pewnie jest to samo.

prodarek
Posty: 396
Rejestracja: 09 mar 2018, 22:28
Auto: 1.6 GDI
kolor: SAND WHITE

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: prodarek » 19 sie 2018, 16:58

Czy oni mają cokolwiek w tych serwisach? wiecznie czytam tylko trzeba czekać na to na tamto na sramto.. żenujące to jest ciekawe czy jak pojade wymieniać tylny stop to też będę czekać..

Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: RedDevil » 19 sie 2018, 17:02

Wcale mnie to nie dziwi. Trzymanie każdej pojedynczej części do każdego sprzedawanego modelu jest ekonomiczne nieopłacalne.

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: rav » 19 sie 2018, 17:20

Tym tropem to hurtownie motoryzacyjne jakby funkcjonowały skoro modeli w ofercie mają nieraz wszystkich producentów
Da się, ale ASO ma inną politykę

Dark Knight Rises


Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: RedDevil » 19 sie 2018, 17:33

Hurtownie trzymają najbardziej chodliwe materiały i trzeba pamiętać, że mają inny model biznesowy.
W ASO filtry czy olej też dostaniesz od ręki a spróbuj wymienić lampę.
Nawet w hurtowni będą zamawiać pod klienta.

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: rav » 19 sie 2018, 17:53

Dobra hurtownia= czas oczekiwania 2-3dni
ASO= 2-3 tygodnie
W zależności od części ale jednak różnica jest często bardzo duża.
Czas oczekiwania w hurtowni skraca się też wraz w czasem auta na rynku. Są auta gdzie wiele części do nich jest naprawdę dostępna od ręki.

Dark Knight Rises


Awatar użytkownika
RedDevil
Posty: 1243
Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
Lokalizacja: 3-City
Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
kolor: White Sand
Kontakt:

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: RedDevil » 19 sie 2018, 18:14

W grupie VAG czy PSA zgodzę się ale Hyundai i Kia nie są mega popularną marką nawet w hurtowniach.

Awatar użytkownika
rav
Posty: 1095
Rejestracja: 09 mar 2018, 23:14
Auto: 1.6 GDI | Comfort + Navi
kolor: Biały miś

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: rav » 19 sie 2018, 19:31

Grupa VAG to już niedługo w Biedronce będzie miała swoje półki- chociażby na dziale z olejami aby można było łatwo w trasie kupić

Dark Knight Rises



Awatar użytkownika
mexxmen30
Posty: 416
Rejestracja: 11 mar 2018, 16:50
Auto: 1,6 GDI MT
kolor: WHITE SAND

Re: Awaria tylnej klapy

Post autor: mexxmen30 » 19 sie 2018, 19:37

Z dostepnoscia czesci do aut jest coraz lepiej popularne czesci zamowione rano potrafia byc w tym samym dniu co innego taki zamek i to jeszcze do Hyundai ale nje jest zle bo powiedzieli ze wtirek sroda powinien byc i beda dzwonic moze tak szybko bo przeciez zaraz za granica jest skladany.
Co do samej awari problem probowano juz rozwiazac podczas rozmowy telefonicznej poproszono mnie abym wkrecił lub wykrecił odbojniki ale ze nie dawalo to efektu zaproszono mnie nazajutrz do serwisu bo mieli juz jeden przypadek ze wysunela sie kostka z zamka, ale u mnie wyszla najgorsza opcja rozpadlo sie cos w srodku.

ODPOWIEDZ
kuchnie wrocław warszawa kraków