Awaria tylnej klapy
Awaria tylnej klapy
Dopadło mojego Tucsona.
Nie mozna otworzyc tylnej klapy zblizeniowo elektromagnes nie reaguje nie dziala funkcja powitalna caly czas swieci sie oswietlenie wewnetrzne oraz caly czas na wyswietlaczu miga ze tylna klapa jest nie zamknieta.
Diagnoza servisu uszkodzony zamek tylnej klapy do wymiany na gwarancji a ze nie ma go na miejscu trzeba czekac kiedy dojedzie.
Dziwi mnie tylko ze przy zamknieciu auta i uzbrojeniu alarmu wogole sie on uzbraja i nie wyje a na wyswietlaczu przez dobre 30 min miga info o klapie.
Nie mozna otworzyc tylnej klapy zblizeniowo elektromagnes nie reaguje nie dziala funkcja powitalna caly czas swieci sie oswietlenie wewnetrzne oraz caly czas na wyswietlaczu miga ze tylna klapa jest nie zamknieta.
Diagnoza servisu uszkodzony zamek tylnej klapy do wymiany na gwarancji a ze nie ma go na miejscu trzeba czekac kiedy dojedzie.
Dziwi mnie tylko ze przy zamknieciu auta i uzbrojeniu alarmu wogole sie on uzbraja i nie wyje a na wyswietlaczu przez dobre 30 min miga info o klapie.
- Załączniki
-
- 20180817_065135-800x450.jpg (57.17 KiB) Przejrzano 9527 razy
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Awaria tylnej klapy
Ja miałem niedomkniętą klapę a samochód zamknął się bez problemu. Alarm się nie uruchomił.
Ja mam manualną ale w automacie pewnie jest to samo.
Ja mam manualną ale w automacie pewnie jest to samo.
Re: Awaria tylnej klapy
Czy oni mają cokolwiek w tych serwisach? wiecznie czytam tylko trzeba czekać na to na tamto na sramto.. żenujące to jest ciekawe czy jak pojade wymieniać tylny stop to też będę czekać..
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Awaria tylnej klapy
Wcale mnie to nie dziwi. Trzymanie każdej pojedynczej części do każdego sprzedawanego modelu jest ekonomiczne nieopłacalne.
Re: Awaria tylnej klapy
Tym tropem to hurtownie motoryzacyjne jakby funkcjonowały skoro modeli w ofercie mają nieraz wszystkich producentów
Da się, ale ASO ma inną politykę
Dark Knight Rises
Da się, ale ASO ma inną politykę
Dark Knight Rises
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Awaria tylnej klapy
Hurtownie trzymają najbardziej chodliwe materiały i trzeba pamiętać, że mają inny model biznesowy.
W ASO filtry czy olej też dostaniesz od ręki a spróbuj wymienić lampę.
Nawet w hurtowni będą zamawiać pod klienta.
W ASO filtry czy olej też dostaniesz od ręki a spróbuj wymienić lampę.
Nawet w hurtowni będą zamawiać pod klienta.
Re: Awaria tylnej klapy
Dobra hurtownia= czas oczekiwania 2-3dni
ASO= 2-3 tygodnie
W zależności od części ale jednak różnica jest często bardzo duża.
Czas oczekiwania w hurtowni skraca się też wraz w czasem auta na rynku. Są auta gdzie wiele części do nich jest naprawdę dostępna od ręki.
Dark Knight Rises
ASO= 2-3 tygodnie
W zależności od części ale jednak różnica jest często bardzo duża.
Czas oczekiwania w hurtowni skraca się też wraz w czasem auta na rynku. Są auta gdzie wiele części do nich jest naprawdę dostępna od ręki.
Dark Knight Rises
- RedDevil
- Posty: 1243
- Rejestracja: 09 mar 2018, 21:06
- Lokalizacja: 3-City
- Auto: 1.6 GDI Comfort, Navi
- kolor: White Sand
- Kontakt:
Re: Awaria tylnej klapy
W grupie VAG czy PSA zgodzę się ale Hyundai i Kia nie są mega popularną marką nawet w hurtowniach.
Re: Awaria tylnej klapy
Grupa VAG to już niedługo w Biedronce będzie miała swoje półki- chociażby na dziale z olejami aby można było łatwo w trasie kupić
Dark Knight Rises
Dark Knight Rises
Re: Awaria tylnej klapy
Z dostepnoscia czesci do aut jest coraz lepiej popularne czesci zamowione rano potrafia byc w tym samym dniu co innego taki zamek i to jeszcze do Hyundai ale nje jest zle bo powiedzieli ze wtirek sroda powinien byc i beda dzwonic moze tak szybko bo przeciez zaraz za granica jest skladany.
Co do samej awari problem probowano juz rozwiazac podczas rozmowy telefonicznej poproszono mnie abym wkrecił lub wykrecił odbojniki ale ze nie dawalo to efektu zaproszono mnie nazajutrz do serwisu bo mieli juz jeden przypadek ze wysunela sie kostka z zamka, ale u mnie wyszla najgorsza opcja rozpadlo sie cos w srodku.
Co do samej awari problem probowano juz rozwiazac podczas rozmowy telefonicznej poproszono mnie abym wkrecił lub wykrecił odbojniki ale ze nie dawalo to efektu zaproszono mnie nazajutrz do serwisu bo mieli juz jeden przypadek ze wysunela sie kostka z zamka, ale u mnie wyszla najgorsza opcja rozpadlo sie cos w srodku.